Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-14 20:08:20 följande:
    Ja, jag märker att det gäller att vara snabb
    Plus att jag är på PC nu och den uppdaterar så långsamt, jag har inte en chans.

Vet du, jag fick veta nåt intressant om Kikis Expressbud igår.

Illustratörerna var i Stockholm för att inspireras av vår arkitektur när de gjorde filmen. Man känner jättetydligt igen kungsgatan med alla broarna i filmen plus att små butiker heter sånt som Gustavs ekipering mm. Roligt va?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-14 20:12:04 följande:
    Ja, det kände jag inte till. Verkligen skoj speciallt för er i tjockhult
    Tjockhult?! Du din åkerbrukare.....varför sånna förolämpningar? Jag har väl inte gjort nåt ont? Jag har inte ens fikat idag.........Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-14 20:14:42 följande:
    Då har jag fikat för oss båda
    Var tårtan god och uppskattad? Vad gjrde du för tårta eg? Det är ett av mina specialområden ser du så där är jag inte så lättimponerad
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-14 20:17:00 följande:
    Gjorde en kvarg tårta med hallonsmak, den blev uppskattad som tur var
    *hummar*

Det låter inte gott alls.............Drömmer

Hade du sagt sockerkaksmarängbotten med hallongrädde hade det varit en annan femma
  • 2timearound

Åhh vad sugig du är som låte Villimey vinna.........*suckar*

• 2timearound

Nu blir det film, ses kanske sen!

• 2timearound

Jag är här nu Inception var asbra!

• 2timearound

NEJ! Ska ni gå nu?

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-14 21:07:21 följande:
    Precis. *skrattar uppgivet*.

Känner mig tämligen ensam. Har inte pratat med mina små älskade barn idag. Bor i ett skithål som jag flyttat till. Ni förstår nog inte hur viktiga ni är - att ni finns här.
    Åh. Säg vad jag kan göra så gör jag det. Jag kommer om du vill. Vi kan parta lite.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-14 23:16:02 följande:
    Tack vännen men nu känns det ganska lugnt. Har hört att det ska vara en sevärd rulle den där - Inception.
    Det var krånglig som satan, men bra man kunde inte slappna av en sek. Jag satt en stund och dagdrömde lite men då tappade jag helt greppet och var tvungen attt spola bakåt för att fatta. Se den.
Svar på tråden The return of the Lolilla