Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-13 22:35:34 följande:
    Ingen 80-talist då'rå?
    Nej, det kommer inte sluta bra för dig. Sorry, darling. Det finns många finingar bland 70-talisterna vetdu. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:37:04 följande:
    När är mogen ålder? Vill veta vad som anses med det faktiskt.
    Det har att göra med motpartens ålder.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:37:55 följande:
    Vad är det för fel på 80-talisterna?
    Ni är för unga för 70-talist gubbarna.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:40:29 följande:
    Faen vilken öken.
    DITT JÄVLA AS! I morse gnällde du över att jag inte boostade ditt ego. Det kan du glömma nu när du kallar mig ökan din pungråtta. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:44:06 följande:
    Hahaha...bitter?
    Verkar jag bitter?  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:44:29 följande:
    Aboslut inte. Det ska mycket till för det. :)
    Mycket till för att du ska älska mig eller för att du ska älska mig mindre?
  • 2timearound

Kan nån med lite pondus be det där jävla Nicket att sluta sava i min gb? Tack på förhand.

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:46:13 följande:
    Ja...du verkade alldeles rasande.
    Ja gud. Rosenrasande. Helt ifrån mig faktiskt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:46:38 följande:
    Jazza skrev 2010-11-13 22:45:30 följande:
    Där fick hon
    Här försöker jag vara snäll och vad får jag för det?
    Var snäll på riktigt. Ibland behöver jag det.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-13 22:46:30 följande:
    Kan nån med lite pondus be det där jävla Nicket att sluta sava i min gb? Tack på förhand.
    Är ni på riktigt helt tappade? VARFÖR kommer ni till MIN gb och gapar?! Gå till hennes och säg till henne för faan........
Svar på tråden The return of the Lolilla