Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Ärligt, hur ska jag nu kunna sova? Min puls är typ 350 känns det som.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 23:32:14 följande:
    Ja, du var duktig

Du är AIKare eller hur
    Tycker du frågorna var.........vinklade? Eller är du bara bitter? Tiramisufrågan var ju till dig isf. Och alla geografifrågor, sånna tycker jag inte om alls. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-15 23:35:48 följande:
    Nu säger jag godnatt ska försöka sova bort resten av denna bajsdagen.
    den är slut om 25 min så det blir nog inget problem natti natti!
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 23:36:16 följande:
    Nej, de var inte så vnklade som jag trodde de skulle bli, förrän AIK frågan dök upp
    Vad kan jag säga? Min övertalningsförmåga kan ibland vara stor.

Tycker du att jag vann orättvist?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 23:38:29 följande:
    Nej, du var en värdig vinnare *sätter upp på piedestalen*
    Ha! Jag har nog aldrig suttit på en sån förut. *känns bra* Skönt att du stavade rätt, noterade att ingen av oss gjorde det förut........
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 23:42:13 följande:
    Jag kan när jag vill, ville ju inte rätta dig innan *finkänslig*
    Jag misstänkte faktiskt att det kunde vara så....jag gick runt och retade mig på det faktiskt. Mitt stavfel alltså.....*suckar* 

Hur har din dag varit?  
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-15 23:43:56 följande:
    Nu ska ni få hångla ifred.

Här vankas det tidig jävla morron med ongar till dagis.

Go'natt på er.
    *kramar* Godnatt
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 23:46:26 följande:
    Bara bra, inget speciellt att rapportera

Du hade lite jobbig matshopping läste jag...
    Jaa. Axel har en rätt intensiv period just nu. Du läste ju, så du fattar. Har du nåt att byta med? Jag vill ha nåt större, mer självgående liksom
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-15 23:48:13 följande:
    Jaa. Axel har en rätt intensiv period just nu. Du läste ju, så du fattar. Har du nåt att byta med? Jag vill ha nåt större, mer självgående liksom
    Men maten blev jättebra! De gillade den, jag blir alltid lika golvad. 
  • 2timearound

Tja....jag verkar ju vara ensam här nu, så jag går och lägger mig. Natti natti!

Svar på tråden The return of the Lolilla