Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-16 09:00:43 följande:
    Trams. Detta är FL. Här sminkar alla fittan och vaxar benen innan de går och lägger sig och gör man inte det är man skabbig och dum och hatar sin partner! 
    Don´t hate the player, hate the game.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-16 09:07:55 följande:

Go'morron...skabbskator.

Hej
    Sven Justus skrev 2010-11-16 09:11:24 följande:
    Jag gillar tanken på fittsmink...skulle vara hur lätt som helst att sälja till alla svaga tjejer :)
     Säljaren har sagt sitt. Morning
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 10:19:57 följande:
    Men hur fan luktar mutta då? Min luktar ingenting.
    Det är väl fan klart att den luktar, idiot. Men den luktar väl  gott. Eller åtminstone så som den ska lukta. 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 10:51:00 följande:
    Men dåså. Varför skulle inte en kvinna veta hur hon luktar då?
    Fast nu sa ju bimbon att hennes inte luktade alls. Det var ju det som var frågeställningen liksom. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 10:58:42 följande:
    Den smakar gott, också
    Men för faan.....
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-16 11:01:49 följande:
    *undrar om min fitta och min axel smakar likadant. 
    Det kan jag tala om direkt, att det gör inte mina. 
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-16 11:04:01 följande:
    Det kan jag tala om direkt, att det gör inte mina. 
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 11:03:45 följande:
    Testa!
    Plus att jag hade tyckt att det var hemskt faktiskt.....vem fan vill vara så steril liksom? 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 11:05:51 följande:
    Haha, men det är väl inget sterilt med det?
    Min axel luktar väl typ smultron eller nåt liknande. Murra ska lukta murra. Ren murra that is. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 11:09:29 följande:
    Men ren murra luktar som ren "övrig kropp" tycker jag, bara
    Jag tycker att det luktar sex.  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 11:20:27 följande:
    Han luktar gott, den lille finisen
    Hahahahhahaa! Ja, det gör han  
Svar på tråden The return of the Lolilla