Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-15 21:43:32 följande:
    Tänk om jag ens hade hunnit sakna dig... Vad mycket mindre one-way våra samtal hade blivit och vad du hade sparat i telefonräkning....
    *raderar "FETKNOPP" ur telelistan*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-15 21:46:17 följande:
    Jo men det är tydligen lite skumt att han som helammar (tills i förrgår) fiser så vuxna kan spy. Han är oftast den som är värst i familjen.
    Ska du ta tillbaka tuttarna? Claim them as your own? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 21:56:36 följande:
    du vet väll att alla andra har mycke större rätt till brönas än den som dom sitter pa har.
    vilt främmande folk ska fa ha synpunkter pa dom och om du inte dessuom har ett litet barn sa kan alla dessutom fa fraga precis vad dom kännerför...
    Konstigt. Det är ALDRIG nän som tallar på mina bröst. Om jag inte ber dem dårå. Och det händer ju inte så himla ofta längre. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 22:02:28 följande:
    nä tallar pa dom gör ju inte folk hur som som tur är (pa sin höjd sent om nätterna)
    Men vad har de då, eller snarare; vad tar de sig då för rättigheter?  
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 22:08:13 följande:

Skön Jag ska försöka göra nåt bättre av de dagarna tror jag
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 22:09:38 följande:
    altsa när mops var liten och inte blev ammad tyckte folk att det v ar helt ok att komentera att jag ju borde ha tilräkligt med mat med tanke pa hur jag är bygd och liknade.

nu när jag ammar asnser folk att dom har rätt att komentera att jag ju säkert kommer att angra det när jag har tva strumpor med en biljardboll i när jag ammat klart.

det är ok att fraga om jag opererat brösten eller om jag tänker göra det och tusen andra lika skumma saker och det fran folk som man sett i en halvtimme pa lekplatsen eller som stod i närheten av den bänk som man slog sig ner för att amma pa
    HAHAHAHAHA! Det där har faktiskt aldrig hänt mig, jag är nog inte sån som folk vågar prata med på det viset. Eller nåt. Vad folk är fräcka ändå. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 22:14:41 följande:
    det är möjligt. men jag drar till mig darar *ser mig omkring i traden*
    Ja, här är det pintjockt med dårar.
  • 2timearound

Gullan, om du blev på smällen, och det var önskat såklart, skulle du berätta för oss då? Eller skulle du vänta tills du typ kom hem från BB och bara "ja, dårar, nu är det såhär....."?

*off topic* 

• 2timearound

Om det inte blir nåt TP snart går jag och lägger mig. Jag är iof ledig i morgon men ändå.....

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 22:22:22 följande:
    Det finns en viss risk att ni skulle få reda på det ganska sent. Varför undrar du? (jag är inte gravid förresten) 
    Det var det jag trodde nämligen. Börjar lära känna dig lite nu, hur motvillig du än är.
Svar på tråden The return of the Lolilla