Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-15 14:00:51 följande:
    en bild på ettan då?

spännande när du tar poäng nr 2
    Ibland förvånar du mig med din fräckhet. Gulligt.

2:a gången idag, måsta vara på bra humör?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu måste jag jobba, fuck off

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Nu ska jag gå hem. *stackars* Önska mig lycka till med firrejäveln. Eg spelar det nog ingen roll hur gott den smakar, eftersom det är "vit äcklig äggsås" så kommer de nog inte äta ändå..........

Men jag får mama-points for trying. Drömmer

• 2timearound

Kisse! Jag gillar toile:r så det kommer nog att bli en sån i dockhusets masterbedroom. Fatta vad mycket snusk där kommer att äga rum

Alice har börjat fatta det här med killar nu. Hon har berättat att hon är kär i Wille. Eller eg är det nog han som är kär i henne men hon verkar tror att man måste besvara det. Han kysser henne lite då och då och jag försökte fiska lite häromdagen. Typ: -När han pussar dig, var pussar han dig då? Hon: -I mataffären.........och kuddrummet.

Skönt...

• 2timearound
    FINNES

3.5-åring, mellanblond med blå ögon. Lagomtjock med knubbiga händer. Aslynnigt humör och mycket grin och skrik i kombination med bråk i mataffären. Delar sporadiskt ut korta kramar och en och annan väldigt blöt puss. Kan många ord men använder endast "jag kan själv" och "jag vill".

ÖNSKAS 

Vad som helst........större. Gärna 20+. 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 16:38:50 följande:
    hit med grabben bara jag har en trotsig tvaaring att matcha upp med.
    da kan dom ta ut varan du vet ++=-
    Men.....så jag får inget i utbyte då? *snopen*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-15 17:28:13 följande:
    Kan han sopa golv och dammsuga?
    Du kan nog med framgång använda honom till torka golven med. Obestämd

VARFÖR är min iPod förstörd?! Varför har den helt hängt sig och vad gör man för att "ohänga" den?  

OBS! Det hjälper inte att rycka av den. *inte idiot*

Kisse, maten var en stor succé! *glad* 
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-15 18:30:28 följande:
    OBS! Det hjälper inte att rycka av den. *inte idiot*

*trycka *idiot*

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 18:37:43 följande:
    Jag undrade just vad du menade, trodde att du fattat något som jag missat ... 
    På vilket sätt är den förstörd?  Min betedde sig lite underligt för ett tag sedan, jag lät den ladda ur ordentligt och lät den ligga ett tag, sedan laddade jag den igen och sedan funkade den och jag har inte haft problem igen. 
    Den är helt låst liksom. Det är bild, men det går inte att ändra något.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 18:47:02 följande:

ta ur batteriet sa jag ju!

nu pa studs!

Det finns inget batteri att ta ut.........annars hade jag faktiskt gjort det. *fortfarande inte idiot* Obestämd
Svar på tråden The return of the Lolilla