Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Ha! Eras har precis lovat att vinkla frågorna i TP så jag kan vinna. *jättenöjd*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 13:30:10 följande:
    och vad har du lovat i utbyte?
    Same old. Han är så utsvulten att han tror på vad som helst jag säger.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:31:59 följande:
    Så han tror han kan ställa geografi frågor på temat "bajs", lycka till säger jag bara
    Men snälla vän Varför tror du att just det ämnet ligger under min expertis? * sur*
    Mariohnym skrev 2010-11-15 13:32:48 följande:
    Du tror inte att de andra deltagarna blir misstänksamma när det endast är du som får frågor som "Vad heter det berömda effeiltornet som ligger i Paris?", Hur många är de två ekorrarna som gömmer sig i Musses gran?",  Vem skrev William Shakespeares berömda pjäs "Romeo & Juliet?"
    *asg* Det kanske är bästa att du är med också så det finns fler som inte kan svara på frågorna.
    lokisse skrev 2010-11-15 13:34:03 följande:
    stackars eras... eller ska vi kalla honom eros?
    JA! *bifaller*
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:31:59 följande:
    geografi frågor
    Varför särskriver du, prettohatt?
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-15 13:37:53 följande:
    Bara sett henne än så länge... Lite rädd för hur han ska se ut - kanske att vi måste flytta
    Är de lajvare? Med piercingar, hennahår och svart rockar och sånt?
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-15 13:40:32 följande:
    Nej - såg väldigt vanlig ut (hon iaf, eftersom jag inte sett han)
    Ok. Så de såg så vanliga och tråkiga ut att ni kanske måste flytta? Jobbigt.....
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:41:56 följande:
    Försöker desperat vara folklig, funkar det inte?
    Du menar att du är ute och slummar? *kraftsamlar*

Och varför är du desperat?

Inga jävla ankor, kisse Jag har lite mer sofistikerad smak alltså......
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:43:56 följande:
    Du menar "Var bor 2timern?" , ja frågorna blir ju ganska skräddarsydda...
    Nej, han frågade om jag ville ha inrednings- och modefrågor. Jag svarade "JA" så redan där har jag ett poäng

*retas med vinnarskallarna*
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 13:52:53 följande:
    Grattis

Så hur firade du ditt första poäng?
    Skickade ett MMS.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 13:53:17 följande:
    lite söt med underkläderna. hde det varit till dig och inte till dotra din
    Nej, det lutar åt Beatrix Potter-tapeten, men tack för inspirationen.
Svar på tråden The return of the Lolilla