Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-15 18:48:43 följande:
    Håll inne både "hem" knappen och av på knappen i 10s.
    Då kommer den resettas. Möjligt att du förlorar massa saker du laddat ner till den. Men de kanske du får tillbaka om du syncar om den.
    Avknappen? Var är den?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 18:51:07 följande:
    Uppe på toppen av minicken tror jag, en liten svart. *gissar*
    Nope. Finns ingen sån. Då hade jag tryckt på den. Det verkar faktiskt inte finnas nån avknapp.....det hela är mycket märkligt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-15 18:53:20 följande:
    och du är säker pa att det inte bara är en atrapp?
    *kiknar av skratt*

Fan vilken bra atrapp isf! Satan vad bra musik den spelar hela tiden.

Det blev så här när jag skulle ladda över ny musik som Semp rekommenderat. Just saying.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-15 18:56:00 följande:
    Är inte av samma som paus fast man trycker in den länge? 
    Kan jag prova. Ibland är jag lite som en kille sådär. Skäms Orkar inte läsa bruksanvisningar, för att jag tror att jag är så smart så jag fattar ändå, men sen blir jag förbannad när sakerna inte "funkar". Drömmer
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 18:56:27 följande:
    Vilken modell är det på din iPhone?  3GS eller 4 eller vad?
    Fy fan vad dåligt du läser läs om och läs rätt. *retas med den hjälpsamme samariten*
  • 2timearound

T har en liten "intervju" med Alice för ett möte på dagis på onsdag. Han har fått lite frågor, bl a "är det något du vill lära dig på dagis?" Ungern svarar -Ja, jag vill lära mig att vara tyst och sitta still. 

Men så bra då............. 

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 19:02:21 följande:
     Okidoki Skäms

Denna sida kanske kan hjälpa

support.apple.com/kb/ht1320
    Tack vännen, du är snäll, ursäkta om jag var elak. Skäms
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-15 19:04:09 följande:
    Hahaha, sötisen And, good luck with that, kära dagispersonal
    De har nog gjort en liten "inception" får jag känslan av
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 19:07:30 följande:
    Blev lite konfys, trodde du hade en iPhone.
    OMFG. Dementia here we go again.

Jag ska få en snart. Jag har väntat på en vit i evigheter, nu kommer det ingen vit, så om ca 1-2 v får jag en svart. Känns det igen?  

My phony livsstil och allt det där....  
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-15 19:12:22 följande:
    Jovisst, men det var ju ages ago, den livstilen var än mer phony än vad jag trodde först alltså
    Ouch.
Svar på tråden The return of the Lolilla