Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-17 20:21:29 följande:
    Mot pedagogerna eller mot vännerna? Det verkar som att hon trivs, när hon berättar själv? Vad sa de om det, har det alltid varit så, eller kommit nu?
    Det var inte jag som var där, så jag vet inte allt. T är på bandy. Det är nog mot bådadelarna. Hon har ju sin Alexander som är hennes "bästis" eller snarare "bandit". De busar asmycket tillsammans. Sen har hon ju Trillian som hon haft som bästis sen de var 2. De är nog trygga med varandra men leker inte lika mycket längre. Hon pratar mycket med de andra barnen när jag hämtar och så, jag har inte tyckt att något varit konstigt.

Jag vet inte........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:27:57 följande:
    Då är det nog inget konstigt, heller. Hon kanske har kommit i 6årsfeeling, redan? Lilla tonåren, kallas det ju, inte för inte (träffade Hugo i söndags och han pendlade som en gravid kossa i humöret, den lille snorungen) Det är säkert inget mer än en period, just nu, tror du inte?
    Dunno....... *orolig mamma* Vill inte att hon ska vara utanför eller så. Eller att hon ska ha svårt att interagera. Jag tycker inte det när jag ser henne med andra barn, men vad vet jag.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:35:06 följande:
    Men hon är ju världens mest sociala unge! Det är maskförskolan det är fel på! *vet*
    Men jag kan nog inte bara stoppa huvudet i sanden, no? Måste ju veta och kolla liksom. *tror*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:38:01 följande:
     sitter på andra änden av katedern, så att säga.
    "sitter på andra änden av katetern........" läste jag nu det var kul!

I övrigt har jag tre frågor som har väckts under dagen när jag har fladdrat runt på forumet.

1. Vemfan bryr sig om "Hemliga Lådan"? Nån här?

2. Var finns alla dessa sexpartyn någonstans? Och vilka är det som går på dem?

3. Fontänorgasm? Really? Nån här som har haft någon eller varit med någon som fått en?

Det var allt

/Frenchy 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 20:39:01 följande:
    Det skulle ju kunna vara så att hon lärt sig värdet av att vara för sig själv, det var i ungefär den åldern jag gjorde det. (och det hade inget med mitt senare tillstånd att göra, tror jag iallafall, så bli inte orolig för den saken) 
    *saten andan i halsen*

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:39:27 följande:
    Din tråd har tagit fart, i alla fall
    Nej, det där är Freddans fru som har startat. Det var hon som var rädd för "bajsflingor".
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:42:51 följande:
    2- Har varit på ett, det var då vi satte en blå löskuk i pannan på Lars Adaktusson
    *suckar* 

Det här verkar vara en helt annan typ av party. Där det knullas till höger och vänster. Jag har "snubblat" över två olika trådar där detta fenomen nämns.  
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 20:45:01 följande:
    Som typ swingers? 
    Ja. Men den ene pratade om att han träffat sin fru där så det verkar som att det inte endast är par och så. Har du varit på nåt?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 20:46:10 följande:
    Oj, jaha
    Jag har varit på en sån klubb en gång, men inget privat, nej.
    Jag får för mig att det typ är folk med mycket kajal och svara kläder som håller på med sånt. Men det är nog helt fel. *judgemental*
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-17 20:46:22 följande:
    *musar och ler*
    Sluta pulla, freak
Svar på tråden The return of the Lolilla