Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:28:54 följande:
    Tror inte de gör det, eftersom jag fått flera nya utslag efter den nya "potentare medicinen".
    *fantiserar om att köra upp en "potent" pinne i röven på läkarn*
    HAHAHAHA! "potent...." 

*klappar ebolan*  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:37:25 följande:
    Om du fortsätter att retas bryter jag ihop.
    Och lägger upp bilder på min blåsfyllda röv i tråden. Demon
    Det är kul att se dig här ditt gamla lik synd att du skulle dra hit massa äckliga bölder och var och sånt, men ändå kul att se dig. *snäll*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 20:24:36 följande:
    Gamla lik?
    Ja, snart så kanske.... *överdramatiserar*
    Nej jag får väl ta min röda röv och gå och lägga mig. Måste orka upp och jobba imorgonKräks
    Återkommer säkert senare, för jag lär ju inte kunna sova ändå.
    Varför är du fortfarande inloggad 1 timma senare då? *ifrågasätter*

Nu har jag kollat på "så mycket bättre". Det från förra veckan. Konstigt nog upptäckte jag att jag har känslor för Petter. Typ vill ligga och så. Märkligt vad fin han är, har jag aldrig sett tidigare. 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 21:27:48 följande:
    Urk.
    Nej, inte urk, Knulla knulla knulla. Typ.
  • 2timearound

Vilka har MSN? Svara genast. 

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 21:51:09 följande:
    har  
    Lägg till mig genast.

Hur fan gör man?  
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 21:53:28 följande:
    Är det mailadressen som står på facebook? 
    Nej, jag har ju precis gjort den. mailar inboxen här. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 21:57:24 följande:
    Fick besked om att du inte använder msn. Har lagt till dig ivf
    Nu fattar jag inte alls
  • 2timearound

Om det inte börjar funka snart RADERAR jag skiten! *galen*

Svar på tråden The return of the Lolilla