Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-24 14:09:18 följande:
    Det bfår du gärna tro

(smickrande!)
    Knulldocka där
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 14:12:38 följande:
    Hur mågna har haft det stora nöjet att älska med den franska slynan då?
    Gissa då. Jag vill veta vad du tror.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 14:18:03 följande:
    Problemet är att jag inte vet hur länge du varit gift eftersom det definitivt påverkar liggstatistiken. Men jag gissar på att du varit sambo/gift i 10 år. Du blev av med osulden vid 16 så det innebär ett spann på 9 år som potentiellt ligg (jag har inte tagit några förhållanden i beaktande). Första fyra åren i din sexuella karriär hade du kanske i snitt två partners per år. Under perionde 20-25 år hade du 2½ partners per år vilket i så fall skulle innbära att du haft ngnstans mellan 15-20 olika sexparterns.
    Nästan helt rätt. Jag har varit med T i 12 år. Jag är uppe i 15. Så inte riktigt så slampig som man kunde tro.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 14:20:43 följande:
    Du jag skulkle inte ta ut vinsten i förskott, kom ihåg att Jazza inte svarat än...
    *asg*

Jag tycker min ena unga har asstora fötter alltså..... Hon är så smal och fin och hennes fötter är verkligen vackra, långa och smala. Men hon är fan inte 6 år än och idag ska jag köpa nya stövlar, i stl 32.........
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 14:23:28 följande:
    Observera att om jag hade räknat med 12 år som gift så hade jag haft exakt rätt i antalet ligg utifrån min hemmasnickrade statistik. :)
    Jag har sagt det tidigare; your good, man. Eller så är du min evil twin precis som jag trott hela tiden.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 14:25:04 följande:
    hon kommer att bli längre än du!
    Ja gud. Det får vi verkligen hoppas.......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 14:26:50 följande:
    jag skulle sa gärna ha haft din storlek. sa söt och näpen
    Thanx hon
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 14:42:02 följande:
    IJänkarna har ju ngn slags stereotyp bild av svenska kvinnor som bystiga och promiskuösa glädjeflickor som inte gör ngt annat på sin fritid än knullar.
    Nu beskrev du knissen helt precis.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 14:46:10 följande:
    Ser lite ut som Jazza innan hon blev gravid och tatuerad =D
    Menar du att det fanns en tid när Jaz såg liksom......ren ut? .-?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 15:11:05 följande:
    oanvänd
    Oanvänd? Är det din bästa beskrivning av monstret på bilden? *asg*
Svar på tråden The return of the Lolilla