Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-24 13:28:38 följande:
    Idag tog de stick i fingret på mig
    Och du som ville ha stick i murran?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-24 13:33:12 följande:
    Ville inte ha stick alls
    Jorå. Känn efter hur skönt det killar där ner nu. *uppmuntar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-24 13:35:15 följande:
    Skärp dig
    Kann inte På det humöret idag
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-24 13:38:11 följande:
    Kann inte På det humöret idag
    * kan
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 13:51:36 följande:
    Om jag är ett bra ligg eller inte låter jag vara obesvarat. Men min fru har inte hittils uttryckt ngt missnöjd iaf, snarare tvärtom ;) Eller vänta, klart som fan jag är ett bra ligg. Jag är ett jävligt bra ligg faktiskt.

Nej, jag bodde här när "jag sprang på" min blivande fru på nätet. Sen gjorde hon den fantastiska uppoffringen och lämnade Uppsala och en mycket bra karriär på sin arbetsplats för min skull. Tog henne fem live-dejter för att ta det beslutet. Så bra är jag! :)
    Åhh vad fint du boostar ditt eget ego idag, gubben! *skål*

• 2timearound

Hur många har ni legat med, ni andra pervon?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 13:56:25 följande:
    Jag är bara mit naturliga jag! ;)
    Mmmm...... and it aint pretty
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 13:58:33 följande:
    Och ändå är du som en igel på mig? ;)
    HAHAHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......................

kan inte sluta skratta, det gör ONT!

lokisse skrev 2010-11-24 13:57:48 följande:
    ca 70
    jadu knissemiss en hel del stock mellan de benen.
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 13:58:14 följande:
    allt för få.... bara uppe vid 9 nu
    Försöker du luras nu? *tror inte*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 14:05:29 följande:
    en stock skok
    En hel jävla skog
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 14:06:27 följande:
    Vadå, tror du jag legat med fler eller färre?
    Fler.
Svar på tråden The return of the Lolilla