Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zchimla skrev 2010-11-23 15:41:13 följande:
    Hej

Snart ska jag ut och skotta för tredje gången.. Jag kommer bli idiot.. ni har väl läst den där snöskottshistorien som florerat.. känner igen mej i den

"En snöskottares bekännelse"
    Hahahahahaaa! "jag tror de ljög för mig......"
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-23 16:00:29 följande:
    Precis.. Jag vill ha de roliga pillrena.. tror skottningen skulle bli roligare då
    Jag hittar de sura pillrena..... Fan vad tråkigt det blir ibland

Ett avslöjande om oss män
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-23 16:08:52 följande:
    Usch stackarn..
    Det verkar vara så många män som har det såhär? Det är verkligen hemskt. Eller kommer alla hit så det märks mer liksom?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 16:15:23 följande:
    Klart det finns sexuellt frustrerade män överallt, både bland singlar och gifta/sambos. Men att han skullle föra ngn slags generell talan för män som varit gifta några år tror jag inte.
    Tack för att du normaliserar det hela. Ibland får jag panik över hur många som verkar ha det så himla dåligt.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-23 22:32:10 följande:
    Var är Maran? *saknar*
    Jag VET! Jag är skitsur, nu går jag och lägger mig. Hoppas hon kommer i morgon. 
  • 2timearound

Morning Solig

wazzup people?

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-24 08:41:48 följande:
    Arbete.

Kan meddela att jag knaprat koltabletter mot min taskiga mage. Numera är avföringen bättre...och alldeles svart.
    Vad trevligt Eras skönt att du känner dig bättre. Har du ätit ordentligt? Gör det ont i rumpan av allt baj? *provar ny strategi för att få tyst på mongot*
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-24 08:57:53 följande:
    Äter dåligt (ingen aptit). Gör inte ont i rövhålet. Planer för dagen?

Gullan: Go'morron.
    Stackars. Ska jag komma och koka gröt åt dig och smörja in rumpan? *samarit*

Jag ska jobba. Vi är bjudna på fin middag i kväll men som vanligt kan min usla svärmor inte vara barnvakt, så jag stannar hemma. (...och porrsurfar, förstås)

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 09:20:45 följande:
    varför ska man smörja rupan med gröt?
    Det svider ju? Vad annars liksom..........? Tigerbalsam Det vore en kul syn, jag kan smyga ner lite om du vill? Och filma sen.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-24 09:23:52 följande:
    Usla svägerskan, då?
    Jag frågade T om han inte kunde kolla med henne, men han såg tveksam ut. Jag tänker då inte fråga. Plus att jag var på middag med mina tanter i går och åt en helvetes massa nötter och choklad så jag känner att jag kanske inte behöver äta massa idag också. Men vi är bjudna på Fjäderholmarnas Krog som har ett helt fantastiskt julbord, så lite tråkigt är det allt.....men kan jag inte gå med T så kan jag skita i det. Det är Gray´s på tv, så det går ingen nöd liksom.......Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla