-
lokisse skrev 2010-11-23 11:23:48 följande:för att det är trist och trakigt att skriva cvsNi är så klokaBlygdläppen skrev 2010-11-23 11:24:35 följande:För att porrsurfa är mysigare =)
-
Grattis?Gullan från Arkadien skrev 2010-11-23 11:47:00 följande:Det lutar åt flytt.
-
Alltså.....jag har ingen jävla aning om var mina betyg och intyg och allt sånt är. Har ju liksom varit egen i 10 år.
Det här känns verkligen asjobbigt. 
-
Jo. Men det känns som jag behöver dem för att kolla årtal och såvidare. Jag minns ju för fan inte!Gullan från Arkadien skrev 2010-11-23 12:07:09 följande:Fixa cv och skicka ut jobbansökningar först, bekymra dig om det sedan. Annars blir det en ursäkt för att skjuta upp.
Du kan ju alltid ta kontakt med dina gamla skolor och kolla om de har kvar dem.
-
Satan vad osexigt det är att vara så här lat och hjälplös som jag är just nu. *hatar mig själv*
Fan tur att jag är snygg. HUR skulle det annars gå?!
-
Jag är naturligtvis alldeles för ordningsfreakig och anal för att kunna släppa något ifrån mig som inte är genomarbetet i minsta detalj och helt perfekt. De ska få precis de de efterfrågar. Anledningen till att jag vill ha mina intyg och betyg är för att kunna stapla upp årtal i riktig ordning. Jag minns faktiskt inte.
-
Jag kan nog ärligt säga att jag hatar Hotmail och MSN och jag kommer avregistrera mitt konto. Jag skiter i din lila text, Panki.

-
Så. *nöjd* Nu har jag gjort på ett annat sätt.SimplyTheBest skrev 2010-11-23 13:08:07 följande:*skrattar*
Vi pratar här, i telefon & chatt på FB. Det klarar vi oss med Snäckan
Mycket bättre.
-
Nej, jag tog lite bröstbilder bara. Behövs det mer?Sven Justus skrev 2010-11-23 13:14:58 följande:Tillverkat egna betyg?
-
Den är nog rätt snygg. C-kupa. Runda, små bruna vårtgårdar, klarar penntricket (en inte alltför varm dag dårå).Sven Justus skrev 2010-11-23 13:20:45 följande:Egentligen inte,beror väl lite på vilket skick bysten är i dock.
Får jag nåt jobb?