Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-22 23:02:44 följande:
    Olja ja...bra tips.

Natti på er kära vänner.
    Natti natti fine vän

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-23 08:15:03 följande:
    Morron. Jag är fortfarande taskig i kistan. Som natt & dag mot helgens avföring - som var så jävla hård att jag trodde att rövhålet skulle spricka.

.
    Är du dum i huvudet? Vill du att vi ska äcklas av dig så till den milda grad att vi inte ens kan kåtfantisera om dig?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Vad kan ni möjligtvis ha för saker för er som gör att ni inte är här? Varför är inte Maran här? Inte Freddan heller. 

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-23 09:27:01 följande:
    Arbete, arbete och åter arbete.

När det gäller Fläskläppen är det väl emellertid fritid, skolk, fritid, fritid och åter skolk som gäller...så hon borde ju faktiskt vara här.
    Så du jobbar idag? Stackars dina kollegor dårå..........
  • 2timearound

Jag ska skriva ett CV idag. *suck* Jag har inte skrivit ett CV på 15 år. Minst. Vad fan är relevant nu liksom? *funderar*

• 2timearound

Igår var det någon som hade skitit på gymmets toa. Inte den i omklädningsrummet, utan den i receptionen. Där man fyller på vatten Vem GÖR det liksom? Behöver jag säga att det bara vara karlar där? 

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-23 09:43:38 följande:
    pojkar bajsar överalt!

dom drar sig tillbaka en halvtimme med en tidning och booom
    Det var inte en enda pojke där! Bara karlar.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-23 10:03:51 följande:
    Jag med.. typ.. Jag har skottat

Morron
    Skulle jag aldrig palla. *klen*
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-23 10:09:06 följande:
    Du får skaffa dej en privatskottare
    Jazza skrev 2010-11-23 10:06:14 följande:
    Uh, det skall jag snart göra. Sedan dra E i pulka och köra S i vagn... bra träning på morgonen
    Jag har en sån.....det är samme som byter däck på bilen, målar och snickrar här.
  • 2timearound

VARFÖR sitter jag och porrsurfar ist för att skriva ett CV? SÄG!

Svar på tråden The return of the Lolilla