Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-24 09:36:23 följande:
    jag skulle ju klart ha rivigt upp himmel och jord för att fa det julbordet!

hade jag bott närmare hade jag tagit dina söta snosar!
    Joo, jag vet :) men jag är ju lite tråkig sådär......knäpp med maten. Jag passar nog den här gången. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag tror Eras hatar oss Nu ska jag till jobbet era äckliga ruttna lik. Puss. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 10:30:46 följande:
    Jag ser att det snackas bajs och analt - igen.
    Hej snygging!

Vad vill du prata om då? Nu har den där snuskpellen Eras dragit, det vara han som började med skiten idag, så nu kan vi prata om andra saker.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 11:58:44 följande:
    Fick du ihop en cv, eller nöjer du dig med en bild på brösten?

Vad tror du min gode herre?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 12:08:35 följande:
    Jag tror att den seriösa sidan av dig har skrivit ihop en riktig cv, men den fantiserande sidan av dig väljer en bröstbild.  :)
    You know me so well

Tänk vad man lär känna varandra ändå bara över massa ironiserande rader på ett anonymt internetforum. Det är intressant. Det är nog naivt av mig men jag tycker jag känner er alla ganska bra faktiskt. Vad tycker du?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:13:47 följande:
    Jag har världens snyggaste bröstvårtor. Ogillar dock ordet på svenska. Nipple låter bättre.
    Jag får nog säga att jag är väldigt nöjd med mina också. Hur ser dina ut?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 12:17:28 följande:
    Klart man lär känna människokr en hel del på det här sättet, fast från den tiden när jag tokdejtade via nätet så insåg jag ganska snabbt att folk har en tendens att förbättra sin personlighet bakom en datorskärm. :)
    *fniss* Har du DEJTAT på internet? Fy faan...........hur gick det egentligen? Den enda jag dejtat på internet är Jazzan och hon visade sig vara the love of my life.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-24 12:19:38 följande:
    *känner mig genast utanför*
    Äsch. Det finns kärlek i mitt hjärta för er alla.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:21:34 följande:
    Nej inte alls, men däremot är jag skitnöjd med mina nipples, precis som jag tycker jag har fina fingrar och fint hår!
    Men beskriv då.....
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-24 12:27:46 följande:
    Ingen aning. Men troligtvis ngnstans mellan 15 och 25
    HA! Du är inte så erfaren i sängen då mao? Är du nåt bra ligg?
    Blygdläppen skrev 2010-11-24 12:22:25 följande:
    De är små, och ljusbeige och oftast styva!
    Hmmm....ljusbeige. "uä" Det andra låter fint.
    Sven Justus skrev 2010-11-24 12:22:33 följande:
    Min fru träffade jag på nätet, på aftonbladets chat närmare bestämt.
    Var det därför du flyttade till hålan där ni bor? Var kommer du ifrån ursprungligen?
Svar på tråden The return of the Lolilla