Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-23 13:43:38 följande:
    Personligen har jag aldrig anställt ngn baserat på deras bystkvalitet. Men utifrån din beskrivning är jag rätt säker på att de iaf inte kommer att utgöra ngt hinder för dig vid jobbansöknignar.  :)
    *trodde inte* Nej, jag vet. De har alltid varit en tillgång! En gång fick jag bilen fixad i ett kick, en annan gång fick jag en granne att utföra some real heavy lifting. Helt utan nån belöning annat än att spana på titsen i tight linne. *explicit*

Märks det att jag har porrsurfat hela dagen?

*skrattar*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 13:56:40 följande:
    Med ett par lagom exponerade bröst är möjligheterna obegränsade! :)
    Det fattade jag i ung ålder

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:00:54 följande:
    Förförde du mycket i yngre år?
    Nej, verkligen inte. Jag blev av med oskulden när jag var 16. Så inte särskilt ungt nej. Durå? 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:06:17 följande:
    Nu behöver väl inte all förförelse sluta med sex. Man kan vara förförisk som person utan att vilja bli påsatt.. :)

Själv var jag nog ruskigt oattraktiv fram till gymnasiet, då började det hända saker. Men första när jag vara 18 så rök oskulden
    Oh gud vad kul. Kan vi inte få se en bild på dig när du var finnig, pinnsmal 15-åring? Vi kommer gilla dig ändå och fortfarande vilja ligga. *lovar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:12:15 följande:
     Hade väl en handfull klämvänliga finnar.
    *critical info duelly noted*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-23 14:15:16 följande:
    aha en hejsan infektion....
    *asg*
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:16:01 följande:
    JAg ville ta dig ur porrträsket, därav den minde attraktiva informationen.
     Varför? Jag hade jättemysigt där..........*tjurar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:20:08 följande:
    Det är aldrig mysigt i porrträsket; det är bara kladdigt, doftande och upphetsande. :)
    Nu blev jag kåt. Obestämd
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:20:08 följande:
    Det är aldrig mysigt i porrträsket; det är bara kladdigt, doftande och upphetsande. :)
    2timearound skrev 2010-11-23 14:21:25 följande:
    Nu blev jag kåt. Obestämd
    Det var väl onödigt av dig? Skrikandes
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-23 14:25:16 följande:
    2timearound skrev 2010-11-23 14:21:46 följande:
    Det var väl onödigt av dig? Skrikandes
    Hur kan det ngnsin vara onödigt att bli kåt?!
    För jag ska åka till jobbet nu..........
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-23 14:23:42 följande:
    "there's sex in the air, I don't care, I love the smell"
    Hahahaha! Du tog tygfittan som avatar? *älskar*
Svar på tråden The return of the Lolilla