• Sanna Gosing

Är du naken i en sambastu?

Ni killar och tjejer. Vad säger ni om bastu tillsammans med andra könet? Är det något ni tycker är trevligt? Lite spännande? Avslappnat sätt att umgås? Bara med kompisar? Enbart med de ni inte känner? Skulle er partner acceptera att du är naken tillsammans med det andra könet? Skulle du tycka att det var obehagligt? Är du för ful eller fet för att visa dig naken?

Jag kommer ihåg när vi var ett gäng ute i skärgården för ett bra tag sedan när jag var i övre tonåren. Hygienen sköttes främst genom bastu och bad i havet, och det var en helt enkelt underbar helg med bastu på kvällen naturligtvis. Två av oss, tjejer naturligtvis, vägrade detta. De vägrade även om de kunde ha på sig sina bikinisar, och det hela gjorde att det blev lite ansträngt på kvällen. Annars var det bra. Kan tillägga att på dagarna näckade vi det lilla vi badade, (utom de tjejerna som inte badade alls), då det var väldigt kallt i vattnet.

Så vad säger ni? Ja eller nej till sambastu?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du naken i en sambastu?
  • Lakey

Jag tror jag skulle reagerat tvärtom. Jag vet att jag är lugn med nakenhet men vet ju inte hur en påklädd kollega känner och reagerar.

• mosterYster
    Lakey skrev 2010-08-13 14:25:15 följande:
    Jag tror jag skulle reagerat tvärtom. Jag vet att jag är lugn med nakenhet men vet ju inte hur en påklädd kollega känner och reagerar.
    Med tanke på din presbild vet jag ju inte om det skulle vara ett trauma att råka få syn på dig utan kläder *fniss*
  • Lakey
    mosterYster skrev 2010-08-13 14:49:45 följande:
    Med tanke på din presbild vet jag ju inte om det skulle vara ett trauma att råka få syn på dig utan kläder *fniss*
    Tror inte jag får lägga upp ett utan kläder  Cool
  • Trialanderror

Självklart är man naken i bastun...
    Och jag näckar så fort tillfälle ges... Skiter fullständigt i andra pryda människor. Dom får väl titta bort om dom tycker att det är jobbigt.

Nu har jag tur att både tjejen samt dom jag umgås med inte är så rädda för nakenhet så vi alla kan umgås normalt även om man är naken.

• mosterYster
    Lakey skrev 2010-08-13 15:09:57 följande:
    Tror inte jag får lägga upp ett utan kläder  Cool
    *thank god*
  • villiga Lisa

Ja jag badar nartuligtvis naken och jag sitter sällan ihop med benen, der är roligt att se när killarnas kukar reser sig.

• Pentra

Då det varit möjligt att vara naken i en sambastu så har jag varit det. Älskar att basta.

(Men egentligen tycker jag att jag är för ful och har för många extrakilo för att visa mig naken "offenligt"... Det borde inte vara så, men jag störs av det och tänker på det alldeles för ofta... *Skit*)

/Pentra

• Priapus
    Pentra skrev 2010-08-18 00:08:05 följande:

Då det varit möjligt att vara naken i en sambastu så har jag varit det. Älskar att basta.

(Men egentligen tycker jag att jag är för ful och har för många extrakilo för att visa mig naken "offenligt"... Det borde inte vara så, men jag störs av det och tänker på det alldeles för ofta... *Skit*)

/Pentra

Kolla in beviset för hurglad jag blir att se dig och förstå att du är helt fel ute i dina tankar! Tungan ute
  • konstmodell
    villiga Lisa skrev 2010-08-17 23:20:25 följande:
    Ja jag badar nartuligtvis naken och jag sitter sällan ihop med benen, der är roligt att se när killarnas kukar reser sig.
    Där sjönk nivån till under bältet...
  • Lakey69
    konstmodell skrev 2010-08-19 08:52:43 följande:
    Där sjönk nivån till under bältet...
    ...och så jävla onödigt...
Svar på tråden Är du naken i en sambastu?