• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • charmmiss

var på lindex idag och jag håller på o bli tokig.

Skulle reklamera en klänning som jag köpt till dottern, det var ok, solklar reklamation.
    Men när hon skulle föra över pengarna tillbaka till mitt kort så säger expediten att kortet är spärrat och jag måste klippa isär den framför dig.
    Det kan inte stämma säger jag, eftersom att det är mitt kort och jag har inte spärrat den. Det sket hon i o klippte isär den. Ringde genast upp min syster som jobbar på den banken, o hon tyckte det var helskumt men kunde inte se något då hon inte jobbar helgen utan jag fick ringa spärrservice, och dom sa att det stämmer inte kortet är inte spärrat, och saken är den att hon gjorde inte ens en transaktion från mitt kort då det var hon som skulle föra tillbaka pengarna. Så killen på spärrservice skrattade och tyckte det var helkonstigt.
    Själv var jag skitförbannad, då hon tar mitt kort kl 10.30 en lördagsmorgon vilket betyder att jag blir utan pengar hela helgen då banken har stängt och det lär ta ytterligare en vecka innan nya kortet kommer.
    Jag gick iaf tillbaks till butiken och bad henne meddela butikschefen att ringa upp mig på måndag då hon jobbar. För något jäkla fel är det med deras kassasystem
    I´m pissed off kan man säga!

• Rosenbarn
    charmmiss skrev 2010-04-17 17:45:36 följande:
    var på lindex idag och jag håller på o bli tokig.Skulle reklamera en klänning som jag köpt till dottern, det var ok, solklar reklamation.Men när hon skulle föra över pengarna tillbaka till mitt kort så säger expediten att kortet är spärrat och jag måste klippa isär den framför dig.Det kan inte stämma säger jag, eftersom att det är mitt kort och jag har inte spärrat den. Det sket hon i o klippte isär den. Ringde genast upp min syster som jobbar på den banken, o hon tyckte det var helskumt men kunde inte se något då hon inte jobbar helgen utan jag fick ringa spärrservice, och dom sa att det stämmer inte kortet är inte spärrat, och saken är den att hon gjorde inte ens en transaktion från mitt kort då det var hon som skulle föra tillbaka pengarna. Så killen på spärrservice skrattade och tyckte det var helkonstigt.Själv var jag skitförbannad, då hon tar mitt kort kl 10.30 en lördagsmorgon vilket betyder att jag blir utan pengar hela helgen då banken har stängt och det lär ta ytterligare en vecka innan nya kortet kommer.Jag gick iaf tillbaks till butiken och bad henne meddela butikschefen att ringa upp mig på måndag då hon jobbar. För något jäkla fel är det med deras kassasystemI´m pissed off kan man säga!
    Men vilket beteende! Bra att butikschefen ska höra av sig...skriv och berätta hur de gick
  • winters
    Evve81 skrev 2010-04-17 18:14:40 följande:
    På vårt lindex var det inte halva reapriset
    Tror bara att det var i veckan för det är inte på webbshoppen längre heller.
    Oscar 091001
  • Tvillingmamma2007
    Buttelina skrev 2010-04-16 22:01:11 följande:
    hmm ca 17cm är innemåttet vid stortån
    Åh tack! Kanske mina killar behöver 29 ändå då fastän de fick 28 på tennisskorna nu, deras fötter är 16,5 cm.
  • Tullemi
    trollizz skrev 2010-04-17 21:19:33 följande:
    Någon som fått 30% kupongen till mailen?
    Jupp. Jag frågade i butik idag om jag kunde använda både kupongerna som kom med post och mailkupongerna och hon sa :"ja har du fått båda så är det bara till att använda dom". De via mail kan man ju skriva ut mer än en gång dessutom..... .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • trollizz
    Tullemi skrev 2010-04-17 21:35:10 följande:
    Jupp. Jag frågade i butik idag om jag kunde använda både kupongerna som kom med post och mailkupongerna och hon sa :"ja har du fått båda så är det bara till att använda dom". De via mail kan man ju skriva ut mer än en gång dessutom..... .
    Kan du lägga in länken här då så jag kan skriva ut?? pleeez!.. Jag får aldrig till mailen nämligen....
  • Mamma och Mor

Idag har jag fyndat till barnen på Lindex och Kappahl :)
    Jag köpte från Kappahl en Miffy-pyjamas och ett par mönstrade leggings. Från Lindex blev det en katt-tröja och ett par jeggings. Totalsumman för alla kläderna till ordinarie pris hade varit 526 kr, men jag betalade 188,50 då allt var för halva reapriset. Är hyfsat nöjd med dagens inköp {#lang_emotions_cool}

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11