charmmiss skrev 2010-04-17 17:45:36 följande:
var på lindex idag och jag håller på o bli tokig.Skulle reklamera en klänning som jag köpt till dottern, det var ok, solklar reklamation.Men när hon skulle föra över pengarna tillbaka till mitt kort så säger expediten att kortet är spärrat och jag måste klippa isär den framför dig.Det kan inte stämma säger jag, eftersom att det är mitt kort och jag har inte spärrat den. Det sket hon i o klippte isär den. Ringde genast upp min syster som jobbar på den banken, o hon tyckte det var helskumt men kunde inte se något då hon inte jobbar helgen utan jag fick ringa spärrservice, och dom sa att det stämmer inte kortet är inte spärrat, och saken är den att hon gjorde inte ens en transaktion från mitt kort då det var hon som skulle föra tillbaka pengarna. Så killen på spärrservice skrattade och tyckte det var
helkonstigt.Själv var jag skitförbannad, då hon tar mitt kort kl 10.30 en lördagsmorgon vilket betyder att jag blir utan pengar hela helgen då banken har stängt och det lär ta ytterligare en vecka innan nya kortet kommer.Jag gick iaf tillbaks till butiken och bad henne meddela butikschefen att ringa upp mig på måndag då hon jobbar. För något jäkla fel är det med deras kassasystemI´m pissed off kan man säga!
Men vilket beteende! Bra att butikschefen ska höra av sig...skriv och berätta hur de gick