• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • charmmiss
    Rosenbarn skrev 2010-04-17 19:14:08 följande:
    Men vilket beteende! Bra att butikschefen ska höra av sig...skriv och berätta hur de gick
    ja det ska jag göra. Får se vad hon har att säga.
    Ringde upp spärrservice igen senare under dagen då jag behövde spärra kortet för att beställa ett nytt kort.  pratade med en annan kille som frågade varför kortet skulle spärras så förklarade jag vad som hade hänt, och han sa hon måste ju ha läst fel på skärmen för det kan inte ha stått att den var spärrad då den inte var det han sa även att så ska det inte gå till, jag hade ju leg som kunde bevisa att kortet var mitt.
  • jordnöten
    Tullemi skrev 2010-04-17 21:35:10 följande:
    Jupp. Jag frågade i butik idag om jag kunde använda både kupongerna som kom med post och mailkupongerna och hon sa :"ja har du fått båda så är det bara till att använda dom". De via mail kan man ju skriva ut mer än en gång dessutom..... .
    Någon som skrivit ut flera gånger och använt kupongerna flera gånger? Går det eller dokumenteras det på något vis att man använt rabatten redan?
  • Tullemi
    jordnöten skrev 2010-04-17 23:38:27 följande:
    Någon som skrivit ut flera gånger och använt kupongerna flera gånger? Går det eller dokumenteras det på något vis att man använt rabatten redan?
    Iom att hon sa att jag kunde använa både mailkuponger och de som kom på posten så antar jag att det INTE registreras eller är några problem. Jag ska iaf försöka och om det inte går så ska jag hänvisa till vad säljaren sa .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Buttelina
    jordnöten skrev 2010-04-17 23:38:27 följande:
    står faktiskt bara kan ej kombineras md andra erbjudanden. det står iiinget om att man inte får använda kuponger flera ggr {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-04-18 08:24:09 följande:
    Iom att hon sa att jag kunde använa både mailkuponger och de som kom på posten så antar jag att det INTE registreras eller är några problem. Jag ska iaf försöka och om det inte går så ska jag hänvisa till vad säljaren sa .
    jag frågade oxå igår, denna gången har jag fått TVÅ utskick OCH till mailen..så jag använde två på en gång igår Hon sa att har du fått dem får du ju använda dem. KÄnns som att Lindex säljer mkt extra oxå på att man passar på när man har rabatt..

Igår blev det röd FIX piké, blåa Bamse foppa tofflor samt 4 par strumpor.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Jenna82

En fråga...är det fortfarande halva reapriset runt om i stockholm läns område? För där jag bor va det bara under helgen, helt värdelöst! :-/

Är överdragsbyxor o regnkläder också på rea då?
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Buttelina
    Jenna82 skrev 2010-04-18 09:14:57 följande:
    En fråga...är det fortfarande halva reapriset runt om i stockholm läns område? För där jag bor va det bara under helgen, helt värdelöst! :-/ Är överdragsbyxor o regnkläder också på rea då?
    nä inga regnbyxor o regnkläder
  • Jenna82
    Buttelina skrev 2010-04-18 09:15:44 följande:
    nä inga regnbyxor o regnkläder
    överdragsbyxor då?
    På vårt lindex där under helgen så hade de halva reapriset på regnkläder..men dum som jag va så köpte jag inte de..haha. Mina kids har redan ett, men dessa va fleecefodrade, vilket de inte har..kan ju vara bra att ha i framtiden.
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Buttelina
    Jenna82 skrev 2010-04-18 09:19:09 följande:
    överdragsbyxor då? På vårt lindex där under helgen så hade de halva reapriset på regnkläder..men dum som jag va så köpte jag inte de..haha. Mina kids har redan ett, men dessa va fleecefodrade, vilket de inte har..kan ju vara bra att ha i framtiden.
    nepp sånt är ju nytt så det reas inte. gammalt o långärmat är typ det som reas. fleecefodrat är ju också sånt som inte tillhör säsongen riktigt. jag köpte en fleecefodrad gummijacka på halva rean.. ordpris 349 och jag betalade 99
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11