• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • h80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 19:49:12 följande:
    Men vad kostar inte två par äkta??
    250kr betalade jag för dom jag precis köpte till lillan, inte dyrt med tanke på hennes fötter tycker jag
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 19:09:48 följande:
    jag har de äkta själv o har provat att gå i ett par oäkta, usch, jätteskillnad tyckte jag. Det är mycket mjukare plast i de äkta o man blir inte alls så svettig som i de oäkta.
    Det kanske kan bero på vila oäkte man har också iof, har haft några jättemjuka men också några som är betydligt mycket "hårdare" i plasten. Jag går med foppa hemma som toflor varje dag, och tycker de är sköna, och även om jag är sådan som svettas lätt i skorna så har jag inte blivit svettig i dem.

Och så är jag lite snål.. Köpte i Ullared den hårdare varianten för 49 spänn, och då kan man få bra många skor för samma pris som orginalet... och då kan man ju säga som såhär att man får lite mer för pengarna, även om de skulle vara lite sämre
  • Line80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 15:46:19 följande:
    Moahaha gick tillbaka med de båda paren byxor som jag köpte i förrgår och köpte om dem med rabatterna! Fick knappt 200 kr tillbaka som jag köpte två bamsetröjor för Första gången jag gjorde så men det var inga problem eller sura miner men så är jag stamkund där med och de känner igen mig.
    ja där ser du att det lönade sej!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 19:56:42 följande:
    250kr betalade jag för dom jag precis köpte till lillan, inte dyrt med tanke på hennes fötter tycker jag
    Tja... det är väl hur man ser det, för att vara plastskor så tycker jag det är svindyrt Skall man tänka på fötterna så tror jag inte man borde ha plast alls, utan ett par fina Kavat i skin tex....
  • Tvillingmamma2007
    h80 skrev 2010-04-16 19:56:42 följande:
    Ok "bara" dubbelt så dyra då...jaja får se hur vi ska göra. Ifjol hade de marknadsfoppisar för typ 49 kr paret:-O
  • Tvillingmamma2007
    Line80 skrev 2010-04-16 20:01:42 följande:
    ja där ser du att det lönade sej!
    Hehe ja även fast sambon tyckte jag inte skulle göra det.
  • h80
    Ruso skrev 2010-04-16 20:03:12 följande:
    Tja... det är väl hur man ser det, för att vara plastskor så tycker jag det är svindyrt Skall man tänka på fötterna så tror jag inte man borde ha plast alls, utan ett par fina Kavat i skin tex....
    jo det är klart...........men kavat i skin är ingen höjdare på stranden{#lang_emotions_smile}
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 20:07:17 följande:
    jo det är klart...........men kavat i skin är ingen höjdare på stranden
    Kör ni dem som badskor också?
    Det funkar nog bra, vi har dock inte behövd det, vår lilla strand här hemma är OK att vara barfota på.

Men, barnen ratar som sagt sina sandaler och väljer plasten i stället, så helt osköna kan de väl endå inte vara?
  • Tvillingmamma2007

Här fick barnen fina ecco-sandaler ifjol som de iofs använde men fick de välja så valde de alltid de billiga foppaskorna haha.

• Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 20:04:24 följande:
    Hehe ja även fast sambon tyckte jag inte skulle göra det.
    Men varför då?
    Varför betala mer än man måste?
    Återköp är ju så vanligt att ingen reagerar på det.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11