• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 20:14:34 följande:
    Här fick barnen fina ecco-sandaler ifjol som de iofs använde men fick de välja så valde de alltid de billiga foppaskorna haha.
    precis... kommer dock att fixa lite Kavat eller liknande som de kan ha som "finskor" i alla fall... foppa till klänning på midsommar är inte så snyggt liksom...
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-04-16 20:14:56 följande:
    Men varför då? Varför betala mer än man måste? Återköp är ju så vanligt att ingen reagerar på det.
    Jag tycker ju också det är lite pinsamt men idag så sket jag i det, visste inte att det var så vanligt heller.
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-04-16 20:15:51 följande:
    precis... kommer dock att fixa lite Kavat eller liknande som de kan ha som "finskor" i alla fall... foppa till klänning på midsommar är inte så snyggt liksom...
    Nej precis, ett par andra kommer det ju att bli.
  • h80
    Ruso skrev 2010-04-16 20:12:57 följande:
    Nä Kör ni dem som badskor också?Det funkar nog bra, vi har dock inte behövd det, vår lilla strand här hemma är OK att vara barfota på.Men, barnen ratar som sagt sina sandaler och väljer plasten i stället, så helt osköna kan de väl endå inte vara?
    Tänkte ha dom som badskor, min tjej är bara 1½, så förra sommaren gick hon inte. Men nu tror jag det blir bra med badskor, hon har ju inte riktigt koll vad hon sätter fötterna på.
  • etindris

Om ni skulle sälja ett par nya stjärnjeans på Tradera vad skulle ni sätta för utropspris? och vad skullen ni döpa jeansen till i annonsen?

• Buttelina
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 19:48:35 följande:
    Har du ett innermått på dem? Det vore snällt om du ville mäta.
    hmm ca 17cm är innemåttet vid stortån
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Ruso
    etindris skrev 2010-04-16 21:44:05 följande:
    Om ni skulle sälja ett par nya stjärnjeans på Tradera vad skulle ni sätta för utropspris? och vad skullen ni döpa jeansen till i annonsen?
    Jag skulle inte sätta mindre utropspris än det jag själv gett för byxorna, vill inte risker att gå back... men det är jag det. Jag skulle nog skriva typ "Nya stjärn jeans"... alltså dela på ordet för att det skall stämma med söknngar både på stjärn och på jeans...
  • Ruso
    Ruso skrev 2010-04-17 08:42:44 följande:
    Jag skulle inte sätta mindre utropspris än det jag själv gett för byxorna, vill inte risker att gå back... men det är jag det. Jag skulle nog skriva typ "Nya stjärn jeans"... alltså dela på ordet för att det skall stämma med söknngar både på stjärn och på jeans...
    ...eller kanske jeans med stjärna? nu blev jag osäker...
  • Buttelina
    etindris skrev 2010-04-16 21:44:05 följande:
    NYA jeans med stjärnor från LINDEX strl ??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • etindris

Ok då chansar jag på att lägga ut dem. Köpte dem till lilltjejen och när jag skulle prova dem slet hon av lappen och de passar ej henne alls. Lite typiskt

Tack för era svar

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11