• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • skrotis78

Jag ska köpa en väska på Lindex, kan man använda någon kupong då? Kan man använda den som är på damkläder?

• HonSomVet
    Boosse skrev 2012-03-28 22:48:17 följande:
    Ja, det kan hända!
    Nu när jag beställde så fanns det endast storlek 86 kvar, kosntigt men tur för oss. Själva beställningen var konstig, man gick inte igenom verified by visa direkt utan var tvungen att svara på frågor på engelska, om min mors ogifta namn, pinkod och allt möjligt. Hoppas verkligen inte att jag har blivit hackad eller något.
    Det där skulle jag inte lita på för en sekund och jag skulle förmodligen aldrig genomfört köpet. Uppgav du pink-koden till ditt bankkkort? Det ska du ALDRIG göra. Det är ingen som någonsin frågar efter din pinkod till ditt bankkort på nätet.
  • Joggy

Anette81, än så länge tycker jag inte att kaxs byxorna verkar sämre än PoP:s, men när det gäller slitstyrka är det svårt att veta.

• anette 81
    Joggy skrev 2012-03-29 12:23:40 följande:
    Anette81, än så länge tycker jag inte att kaxs byxorna verkar sämre än PoP:s, men när det gäller slitstyrka är det svårt att veta.
    dom verkar slutsålda på nätet
  • Boosse

Jag genomförde beställningen, dum som jag var! Jag skulle till jobbet och blev så till mig att det fanns i dotters storlek så jag skyndade mig att beställa. Nu i efterhand kan jag tycka att det var dumt av mig!
    Inga pengar har ännu försvunnit på kortet, tycker ni att jag ska spärra kortet?

• anette 81
    winters skrev 2012-03-29 15:42:23 följande:
    jag har den, fantastiskt fin, försök få tag på en!! letade som en galning efter en blå vårjacka förra året och i år verkar varenda butik ha en! Skrattande
    ja får se om det finns någon som kan köpa den o skicka till mig.
  • Boosse
    AKTA ER FÖR KAPPAHLS SHOP ONLINE!

Ni skall ej fylla i några som helst uppgifter på engelska, utan enbart det vanliga Verified by Visa!

Jag tror inte att det är någon som är så dum som jag men jag vill bara varna er. Jag har varit i kontakt med KappAhl som bad mig ringa till banken och de säger att det är sk fishers.

Som tur är så har inga pengar försvunnit från mitt konto, kollade precis som spärrade med detsamma.
  • sarsparis
    Boosse skrev 2012-03-29 16:45:52 följande:
    Jag genomförde beställningen, dum som jag var! Jag skulle till jobbet och blev så till mig att det fanns i dotters storlek så jag skyndade mig att beställa. Nu i efterhand kan jag tycka att det var dumt av mig!
    Inga pengar har ännu försvunnit på kortet, tycker ni att jag ska spärra kortet?

Spärra kortet omgående och kontakta kapphal! Det är ingen, inte ens banken, som frågar som din pinkod på det sättet.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11