• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • li123

Jag lämnade tillbaka skalkläderna jag köpt. Hade köpt dem till hösten eller ev nästa vår, och kände att 2000 mm inte är tillräckligt bra för att lägga på lager

• Boosse
    Hallontårta skrev 2012-03-12 15:24:45 följande:
    Jag vill göra det,  jag har dock inte den orderbekräftelse kvar som kom med paketet men man borde kunna skriva ut mailet där det står att ordern är betald osv. Nu var det inte mkt pengar jag handlade för, för jag använde alla bra rabatter som var senast. Men å andra sidan vill jag att han ska ha bra kläder. Då kan jag lika gärna handla dem någon annanstans. Jag som trodde FIX var säkra kort, fy så besviken jag blev! 2000 är det minsta för att man ska kunna kalla dem vattentäta men sedan kan kvalitén vara sämre, sa expediten i affären.
    Känner precis likadant, har inte heller orderbekräftelsen kvar, kläderna är använda ett flertal gånger. är så besviken!
  • anette 81

Tycker det är så tråkiga kläder överallt just nu,
    skulle behöva beställa lite åt dottern

• Isobel

Hej, jag råkade se denna tråden av en slump och har en fråga om ni kan hjälpa mig. 

Jag har fått hem två skaljackor till mina barn Didriksons Mitch Printed Kids Jacket där just vattenpelaren är 2000 men är det kanske bättre med Helly Hansen, HH K Shelter Jacket på 5000? Jag är i  valet och kvalet

• li123
    anette 81 skrev 2012-03-17 21:35:42 följande:
    Tycker det är så tråkiga kläder överallt just nu,
    skulle behöva beställa lite åt dottern
    Villervalla, pomp de lux, geggamojja. Inget där du gillar?
  • anette 81
    li123 skrev 2012-03-18 07:25:14 följande:
    Villervalla, pomp de lux, geggamojja. Inget där du gillar?
    nja får kolla lite där
  • li123
    anette 81 skrev 2012-03-18 08:05:03 följande:
    nja får kolla lite där
    För min del brukar det alltid finnas nåt jag gillar, men ibland (ofta) känns det för dyrt för vardagskläder.
  • Hallontårta

Hehe jag hade kommenterat inlägg på Lindex sajt, där Fix-jackan finns. De har varit inne och rensat där nu ;) (om det inte är ngt fel på just min sida så jag inte kan se inläggen) Vissa har de dock lämnat kvar.

• Coca cola light

Surt angående fixbyxorna. Jag har haft dessa till min dotter och nu köpt till sonen i tron att jag inte längre behöver köpa fleecefodrat set att ha på förskolan. Hade jag vetat att de inte var 10000 i vattenpelare hade jag också valt kaks istället.

• winters

Men jag tolkar det som att de säger att de är vattentäta utan att ange vattenpelaren. Som tilläggsinformation säger de att plagg är vattentäta vid 2000 mm och att de uppnår det gott och väl, alltså att det är mer än 2000. Eller läser jag så fel?

Plagg är vattentäta vid 2000 mm vattenpelare och  det uppnår vårens Fix jackor och överdragsbyxor gott och väl.

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11