• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis
    anette 81 skrev 2012-03-20 12:15:52 följande:
    Tips på mjuka slitsamma jeans till en 3 1/2åring?
    funderade på dessa men dom kändes så tunna?

www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-...

Har haft sånna till sonen förra året, eller de är snarlika iallfall, kanske är det samma. de höll inte alls just för att de var så tunna, det blev hål på knäna rätt snabbt. Jag köper nu bara muddjeans på Kapphal, de håller jättebra, sonen har aldrig lyckats göra hål på de 5 par som han haft genom åren.
  • sarsparis

Jag mailade också kundtjänst ang skalkläderna, fick bara ett standardmeddelande tillbaka som ni andra fått här samt att hon skrev att de skulle ta med sig det vidare. Hoppas ni alla reklamerar skalkläder som inte håller! Även om de är använda i ett år eller mer.

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2012-03-20 12:15:52 följande:
    Tips på mjuka slitsamma jeans till en 3 1/2åring?
    funderade på dessa men dom kändes så tunna?

www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-...
    Jag köper på pojkavdelningen på hm till min dotter,99 kr.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • li123

Fick kuponger:
    25 % damplagg SELC12111
    25% underkläder: SELC12112
    20 % kosmetika SELC12113

• anette 81
    Wilmis07 skrev 2012-03-20 12:37:26 följande:
    Jag köper på pojkavdelningen på hm till min dotter,99 kr.
    okej får kika på dom, är dom normala i storlek?
    sarsparis skrev 2012-03-20 12:18:57 följande:
    Har haft sånna till sonen förra året, eller de är snarlika iallfall, kanske är det samma. de höll inte alls just för att de var så tunna, det blev hål på knäna rätt snabbt. Jag köper nu bara muddjeans på Kapphal, de håller jättebra, sonen har aldrig lyckats göra hål på de 5 par som han haft genom åren.
    då skippar jag dom. hur är jeansen på kappahl, är dom normala i storlekarna?
  • winters
    Hallontårta skrev 2012-03-20 12:09:33 följande:
    Att de gott och väl är över 2000 mm har de inte sagt.

Det är ju flera som har klippt in sina svar där de skriver att det är gott och väl över 2000 mm. Om det stämmer och vissa skriver 2000, skulle jag tro att det handlar om felkommunikation pga de tagit bort den faktiska siffran. Trist om det blir missuppfattningar och alla får lite olika bild om hur det ligger till. Men det är väl bara att testa och se, jag har lämnat tillbaka på PoP som läcker in, även om de anger 10000...
    Oscar 091001
  • Hallontårta
    winters skrev 2012-03-20 15:18:14 följande:
    Det är ju flera som har klippt in sina svar där de skriver att det är gott och väl över 2000 mm. Om det stämmer och vissa skriver 2000, skulle jag tro att det handlar om felkommunikation pga de tagit bort den faktiska siffran. Trist om det blir missuppfattningar och alla får lite olika bild om hur det ligger till. Men det är väl bara att testa och se, jag har lämnat tillbaka på PoP som läcker in, även om de anger 10000...
    Jag klippte in mitt svar (som påminde om de andras svar) och där står det att plaggen är vattentäta vid 2000mm (det minsta för att få kalla ett plagg vattentätt) och att Lindex plagg uppfyller det gott och väl. De skriver inte att de är över 2000 mm. Det i alla fall jag retar mig mest på är att Lindex inte skrivit ut att de sänkt vattenpelaren så mycket, jämfört med tidigare år. Jag har själv haft regnkläder som varit på 2000 och de har läckt in vatten. Hade jag vetat att de har så låg vp hade jag inte köpt dem, då hade jag köpt Kaxs som kostar lika mkt men har 10 000mm. Jag har varit jättenöjd med Fix tidigare år och köpte dem nu i tron att det var säkra kort.
  • Hallontårta

Btw, nu har ju Wilmis svar visat rätt ut att jackan är på 2000 mm. ;>

Så fort vi får regn nu så ska vi ut och testa plaggen ;>

• Isabelle och Casper

Hej

Har en fråga, har fått en kupong från lindex att om man handlar för 150 så får man 50kr rabatt å handlar man för 300kr så får man 100kr rabatt, nån som vet om rabatten dras från 150 eller om man måste betala 150 å rabatten dras från resterande?  

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11