• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-27 20:53:57 följande:
    EFTERLYSNING!!

Jag har kikat i alla affärer runt om samt nätbutiken för jag vill så gärna ha Kaxs Proxtec överdragsbyxor med vattenpelare 10 000 i storlek 86.
    Finns det någon snäll människa där ute som vet med sig att det finns just den byxan och storlek i din butik som vill köpa till mig? Jag betalar självklart byxa + frakt! Har även en rabattkupong att skicka.
    Vore så snällt!
    Den finns ju på Shop online i stl 86, eller är det någon annan?
    http://www.kappahl.se/article/skalbyxa

Där har de ju även en funktion att kolla vart de finns i lager. 
    Oscar 091001
  • Boosse
    winters skrev 2012-03-27 22:17:34 följande:
    Den finns ju på Shop online i stl 86, eller är det någon annan?
    www.kappahl.se/article/skalbyxa

Där har de ju även en funktion att kolla vart de finns i lager. 
    Den fanns ej där de senaste dagarna, alla de mindre storlekarna var slut den måste ha återkommit i lager. Tack! det där med kolla vart den finns i lager stämmer inte. Den visade att den fanns i lager i de 3 närmsta städerna men de hade slut på dem också. Men tack för notisen nu ska jag lägga en beställning!
  • Boosse
    lindaha skrev 2012-03-27 21:19:30 följande:
    Be din kappahl butik kolla i systemet vilken butik som har kvar dom byxorna så kanske de kan skicka den till dig eller till din butik.
    Jag har pratat med 3 butiker men ingen ahar nämnt att de skulle kunna göra något sådant.
  • lindaha
    Boosse skrev 2012-03-28 08:21:58 följande:
    Jag har pratat med 3 butiker men ingen ahar nämnt att de skulle kunna göra något sådant.
    Dålig service isåfall tycker jag ;)
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-28 08:21:08 följande:
    Den fanns ej där de senaste dagarna, alla de mindre storlekarna var slut den måste ha återkommit i lager. Tack! det där med kolla vart den finns i lager stämmer inte. Den visade att den fanns i lager i de 3 närmsta städerna men de hade slut på dem också. Men tack för notisen nu ska jag lägga en beställning!

Det var ju bra att de fanns på nätet då! :) Har bara använt den funktionen ett par gånger, och då har den stämt, men det beror väl på hur välinventerat det är kanske...
    Oscar 091001
  • Boosse
    lindaha skrev 2012-03-28 09:22:32 följande:
    Dålig service isåfall tycker jag ;)
    Ja, går det att ordna på det viset var det väldigt dåligt av dem!
  • Boosse
    winters skrev 2012-03-28 09:56:55 följande:
    Det var ju bra att de fanns på nätet då! :) Har bara använt den funktionen ett par gånger, och då har den stämt, men det beror väl på hur välinventerat det är kanske...
    Ja, det kan hända!
    Nu när jag beställde så fanns det endast storlek 86 kvar, kosntigt men tur för oss. Själva beställningen var konstig, man gick inte igenom verified by visa direkt utan var tvungen att svara på frågor på engelska, om min mors ogifta namn, pinkod och allt möjligt. Hoppas verkligen inte att jag har blivit hackad eller något.
  • winters
    Boosse skrev 2012-03-28 22:48:17 följande:
    Ja, det kan hända!
    Nu när jag beställde så fanns det endast storlek 86 kvar, kosntigt men tur för oss. Själva beställningen var konstig, man gick inte igenom verified by visa direkt utan var tvungen att svara på frågor på engelska, om min mors ogifta namn, pinkod och allt möjligt. Hoppas verkligen inte att jag har blivit hackad eller något.
    men så märkligt, har jag aldrig hört talas om, svarade du på frågorna? låter som att du ska göra kappahl uppmärksam på det, det låter ju inte riktigt rimligt att lämna ut sådan info.
    Oscar 091001
  • jannah
    Ja, det kan hända!

Oj, det där låter lite mysko... Förvånad Håll koll på kortets transaktioner och spärra direkt om du ser nåt du inte känner igen!
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Xgirl83
    Ja, det kan hända!
    Men du behövde inte ange kortets kod eller??
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11