• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • mollan nu
    backi2008 skrev 2012-03-21 22:01:36 följande:
    Hur länge gäller rabatten 50 kr per 150 kramen handlar för? Någon som har en länk till kupong att skriva ut om den fortfarande gäller Måste köpa lite Bamse t-shirts till sonen
    27/3
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Isobel

Ni som bor i Göteborg så kan jag säga att Lindex Aveny har nyöppningskampanj...för varje 400 kr man handlar för så får man 100 kr rabatt och det är på allt. 

• busigsysterJenny

Jajja81: har du hittat jumpsuiten?? Va osäker på vad för storlek du skulle ha men de har fått in nu i min butik i tyresö

• Boosse

De svarta skalbyxorna som finns på KappAhls hemsida för 299:- är det de med 10 000 i vattenpelare?

• anette 81
    Joggy skrev 2012-03-25 10:14:15 följande:
    Ja. Vi har de. Än så länge jättenöjda.
    verkar dom slitstarka?
  • Tina83

Kappahls ytterkläder för barn med storlek 134-170 är ju mycket sämre än de mindre storlekarna. Till min snart 6-årige kille är det inga problem att hitta bra ytterplagg, men till 10-åringen går det ju inte. Jackorna har 3000 vattenpelare och detsamma gäller ytterbyxorna. Varför är det så?

• Boosse
    Joggy skrev 2012-03-25 10:14:15 följande:
    Ja. Vi har de. Än så länge jättenöjda.
    Såg att de har tagit slut i storlek 86. Attans!! de är slut i butikerna här hemma också.
  • Boosse
    EFTERLYSNING!!

Jag har kikat i alla affärer runt om samt nätbutiken för jag vill så gärna ha Kaxs Proxtec överdragsbyxor med vattenpelare 10 000 i storlek 86.
    Finns det någon snäll människa där ute som vet med sig att det finns just den byxan och storlek i din butik som vill köpa till mig? Jag betalar självklart byxa + frakt! Har även en rabattkupong att skicka.
    Vore så snällt!
  • lindaha
    Boosse skrev 2012-03-27 20:53:57 följande:
    EFTERLYSNING!!

Jag har kikat i alla affärer runt om samt nätbutiken för jag vill så gärna ha Kaxs Proxtec överdragsbyxor med vattenpelare 10 000 i storlek 86.
    Finns det någon snäll människa där ute som vet med sig att det finns just den byxan och storlek i din butik som vill köpa till mig? Jag betalar självklart byxa + frakt! Har även en rabattkupong att skicka.
    Vore så snällt!
    Be din kappahl butik kolla i systemet vilken butik som har kvar dom byxorna så kanske de kan skicka den till dig eller till din butik.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11