• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • pp08

Sarsparis: vi hade Kaxs vinteroverall förra året. Började använda efter nyår och den ser fortfarande ny ut. Bara liiite slitage vid resåren under foten som avslöjar att den är använd. men där får man ju nya med på köpet.

• LitenD

Vi hade Kaxs till min grabb förra året, han var 3,5 år och sliter också enormt på kläder. Hans overall var full av små hål efter två veckor och smutsen gick aldrig bort...

• Rainbow Dash

LitenD, prövade ni att reklamera? Jag har aldrig reklamerat på kappahl så vet ej hur bra de är på det men låter ju inte bra med er overall. Vi hade en Kaxoverall förra vintern som har tålt väldigt mycket. Ungen har krypt, klättrat och försökt åka rutschkana på barmark och ändå ser den helt fin ut. Vi ska testa att ha den i år igen och får se ifall den är lika bra denna vintern.

• star67
    Rocktroll skrev 2012-08-08 13:13:42 följande:
    Är kaxs skalkläder bra? Blev lite sugen på att testa dom beroende på hur dom är i kvalitet.

jag hade föra året kax årsmodell 2010 och lindex fix 2010 och de är fortfarande fina inget fel på dem förutom bandet under skona gått sönder ganska fort på kax. och kanske de var inte så där vattentätta som fix lindex som var
    10 000  (vattenpelare) dock dem var mindre föra året. men kax var snyggare och smidigare att gå i.

men jag tycker att både två fungerade bra. 
  • winters

vi har alltid haft didriksons overall och nu när jag kikade på dem i dag hade de infört något som verkar jättesmart om det funkar! man kan sprätta upp en söm och på så sätt förlänga armar och ben med 2 cm om den skulle bli för kort under säsongen, låter som en idé som fler borde ta efter om det blir bra!http://www.smilebutiken.se/barnklader/bridger-coverall-3

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • pp08

Köpte Kaxs skalbyxor denna vecka, vid hemkomst 25% rabatt i brevlåda, så jag ska lämna tillbaka o köpa om. Dessa byxor har 10000 vattenpelare. Fanns andra överdragsbyxor till medlemspris men de har ingen vattenpelare.
    Hade tidigare FIX 98, men KAXS proxtec 104 bara ca 1cm längre. Så det blev 110 istället. Lite rymliga men bra m växtmån så att man kan ha fleece under till hösten.

Hoppas lika bra som FIX

• LitenD
    Rainbow Dash skrev 2012-08-07 13:00:30 följande:
    LitenD, prövade ni att reklamera? Jag har aldrig reklamerat på kappahl så vet ej hur bra de är på det men låter ju inte bra med er overall. Vi hade en Kaxoverall förra vintern som har tålt väldigt mycket. Ungen har krypt, klättrat och försökt åka rutschkana på barmark och ändå ser den helt fin ut. Vi ska testa att ha den i år igen och får se ifall den är lika bra denna vintern.
    Nej, vi reklamerade aldrig. Slängde overallen vid säsongens slut....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11