• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Mosen08 skrev 2012-09-13 09:32:09 följande:

Kan inte få fram koden, har du lust att skriva dem istället?

25%

på valfritt damplagg 

Internetkod: SELC12361

Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras

med andra erbjudanden eller användas mer än en gång

per medlem.

25%

på valfritt underklädesplagg

Internetkod: SELC12362

Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras

med andra erbjudanden eller användas mer än en gång

per medlem.

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • AochJsMamma

Jag köpte idag en Kaxs skaloverall till yngsta sonen, de hade erbjudande på dem i "min" butik så jag slog till. Aldrig haft kappahls Kaxs ytterkläder förr då vi alltid kör med POP eller Isbjörn annars. Såg nu att den bara har 5000 i vattenpelare, räcker det tro? Står ju vattentät men är ju trots allt hälften av POPs vattenpelare.. Gillade dock att den var slitstark i rumpan, o så var den ju fin också så den stannar, mennyfiken om nån här haft en o om ni isf var nöjda?

★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2012-09-13 14:36:43 följande:
    Jag köpte idag en Kaxs skaloverall till yngsta sonen, de hade erbjudande på dem i "min" butik så jag slog till. Aldrig haft kappahls Kaxs ytterkläder förr då vi alltid kör med POP eller Isbjörn annars. Såg nu att den bara har 5000 i vattenpelare, räcker det tro? Står ju vattentät men är ju trots allt hälften av POPs vattenpelare.. Gillade dock att den var slitstark i rumpan, o så var den ju fin också så den stannar, mennyfiken om nån här haft en o om ni isf var nöjda?
    Gäller tydligen på alla Kappahl fram till söndag, 249 kr.
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • winters
    AochJsMamma skrev 2012-09-13 14:36:43 följande:
    vi hade en sån när Oscar var 1-2 år, var toppen, han var aldrig blöt eller svettig! och tack vare extra förstärkningen blev den sällan smutsig heller, skulle inte tveka att köpa igen!
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • Loppan boppan
    lottizm skrev 2012-09-14 12:39:30 följande:
    Kuponger idag
    25% på barnplagg SEC38012
    25% på barnytterplagg SEC38011
    Den nedre är inte giltig stårv det när jag vill använda den
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11