• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    anette 81 skrev 2012-08-27 20:57:04 följande:
    var fanns testet?

i vi föräldrar, tidningen
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • Isobel
    winters skrev 2012-08-27 20:19:57 följande:
    Nu är Vi föräldrars overalltest ute om någon var nyfiken!

1. Coop Friends
    2. Reima Reimatec + Spatial
    3. Helly Hansen K Rider Skisuit
    4. Didriksons Baffin
    5. Lindex Fix
    6. Intersport McKinley Champ
    7. Abeko Frank
    8. Polarn o Pyret
    9. Team Sportia North Bend
    10. KappAhl Kaxs Proxtec
    11. H&M Cordura
    12. Troll
    13. Ellos Red Cats

1-10 hade mer än 10 000 i vattenpelare.                  
    Dom som är på topp måste ha gjort jäkligt bra förändringar i år. Jag köpte Kappahls kax förra året och var supernöjd, därför har jag köpt den nya multi
  • Wilmis07
    Isobel skrev 2012-08-27 21:01:30 följande:
    Dom som är på topp måste ha gjort jäkligt bra förändringar i år. Jag köpte Kappahls kax förra året och var supernöjd, därför har jag köpt den nya multi
    Jag har också köpt kaxs,hade den förra året och var supernöjd. Men jag tycker att tyget verkar vara lite annorlunda i år,med följsamt. Tar faktiskt dessa test med en nypa salt,vet tex ett antal som hade fix overallen förra året,den fick jättedåligt då på tex vattentäthet men har inte hört om någon som läckt.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:05:04 följande:
    Jag har också köpt kaxs,hade den förra året och var supernöjd. Men jag tycker att tyget verkar vara lite annorlunda i år,med följsamt. Tar faktiskt dessa test med en nypa salt,vet tex ett antal som hade fix overallen förra året,den fick jättedåligt då på tex vattentäthet men har inte hört om någon som läckt.
    Det är faktiskt lite jobbigt att följa dessa bäst i test varje år till ytterplagg och vinterskor. Är man dum som gör det
  • Wilmis07
    Isobel skrev 2012-08-27 21:06:18 följande:
    Det är faktiskt lite jobbigt att följa dessa bäst i test varje år till ytterplagg och vinterskor. Är man dum som gör det
    Nej jag med tittar och sa f-n igår när jag såg testet Flört Men jag kommer att köra på kaxs och hoppas den håller bra
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • winters

1-10 är ändå jämnbra, men med lite olika fördelar, och som sagt alla de hade över 10 000 i vattenpelare, de på plats 11-13 skulle inte jag köpte iaf. Omdömet Kax fick i år var "Mycket bra vattentäthet, mjuk och följsam, men mindre tålig" och mjukast som extrabetyg. PoPs fick "Mycket bra vattentäthet och rivstarkt tyg, men mindre slitagetålig", FIX fick "Mycket bra vattentäthet och slitagetåligt tyg, men mindre följsam" och extrabetyget Prisvärd.

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • Wilmis07
    winters skrev 2012-08-27 21:11:39 följande:
    1-10 är ändå jämnbra, men med lite olika fördelar, och som sagt alla de hade över 10 000 i vattenpelare, de på plats 11-13 skulle inte jag köpte iaf. Omdömet Kax fick i år var "Mycket bra vattentäthet, mjuk och följsam, men mindre tålig" och mjukast som extrabetyg. PoPs fick "Mycket bra vattentäthet och rivstarkt tyg, men mindre slitagetålig", FIX fick "Mycket bra vattentäthet och slitagetåligt tyg, men mindre följsam" och extrabetyget Prisvärd.
    Jag tror ochhoppas vi kommer att bli nöjda med kaxs overallen,fin rosa färg var det iaf
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:13:46 följande:
    Jag tror ochhoppas vi kommer att bli nöjda med kaxs overallen,fin rosa färg var det iaf
    jag tog den i multifärg...blev väldigt glad av dom starka färgerna och med kupongen så blir det bara 561 kr
  • Wilmis07
    Isobel skrev 2012-08-27 21:15:01 följande:
    jag tog den i multifärg...blev väldigt glad av dom starka färgerna och med kupongen så blir det bara 561 kr
    Dottern hatade den,hon skrek nästan nej rakt ut när hon såg den men jag tyckte den var fin.
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:44:20 följande:
    Dottern hatade den,hon skrek nästan nej rakt ut när hon såg den men jag tyckte den var fin.
    hahahaha, min dotter har inte ens sett den
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11