• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Maj Gajs
    New mum skrev 2012-08-23 11:14:30 följande:
    kan man använda kupongen på lindex flera gånger utan att dem märker det? typ olika lindex?

Det går att handla flera gånger i butik med samma rabattkod/kupong - däremot funkar det bara en gång på nätet
    Maj Gajs = Ms Kanga
  • star67

jag har en fråga jag köpte en gördel föra vecka från lindex använde den bara en gång och nu såg jag att sömmarna har lossnat på två ställar.
    undrar om man har rätt och lämna tillbaka den alltså inte bytta. om inte, undrar om jag kan kräva de att använda rabatter på den nya då den andra var köpt på ordpris?    

• star67
    passau skrev 2012-08-23 22:59:40 följande:
    Har du kvar kvittot går d säkert...

ja jag har kvitto men eftersom den är som under kläder att man inte har öppet köp/ bytts rätt.
  • passau

Går s sönder ganska direkt tycker jag man får lämna tillbaka om man vill...

• Vill ha bebbe
    star67 skrev 2012-08-23 22:53:01 följande:
    jag har en fråga jag köpte en gördel föra vecka från lindex använde den bara en gång och nu såg jag att sömmarna har lossnat på två ställar.
    undrar om man har rätt och lämna tillbaka den alltså inte bytta. om inte, undrar om jag kan kräva de att använda rabatter på den nya då den andra var köpt på ordpris?    

Du kan ju alltid reklammera en vara och sen köpa en ny och då dra rabatten på den Cool
  • Peak

Fick mail från H&M att de har clubdagar med 10% och att jag får 25% på en valfri vara med kod 9921 - men om man fyller i kod 9921 försvinner ju clubrabatten på alla andra plagg man har i korgen!
    Får man bara det ena av dem alltså?

• lottizm

får inte 20%-koden att fungera nu på hemsidan :( ingen fri frakt heller fast det är över 400. nån som fått det att fungera?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11