• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    Wilmis07 skrev 2012-08-28 20:21:20 följande:
    Den blåa var riktigt fin.
    Ja, jag gillade egentligen den mest, men stör mig på att det inte verkar finnas mjukisar som passar. Så jag beställer nog den gröna med turkos byxor till.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Isobel

Om ni ska köpa tex vinterskor till barnen så har heppo en kampanj, ta tre och betala för två. Jag köpte 2 par Viking vinterkängor samt vinterstövlar till mig. 1900 istället för 2800.

• winters

inte sett tröjorna i butik, tycker oxå att den blå ser superfin ut! på min dator ser det ut som att den gröna har blåturkosa kantband och den blå har ljusturkosa, men är osäker på vilka byxor som matchar... den blå tänker jag är jättesnygg till jeans iaf!

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • lottizm

Är vikings vinterstövlar värda att satsa på? Hur är dom i storlek? Kollar på heppo, bra erbjudande, jag behöver också vinterskor

• Isobel
    lottizm skrev 2012-08-29 11:42:17 följande:
    Är vikings vinterstövlar värda att satsa på? Hur är dom i storlek? Kollar på heppo, bra erbjudande, jag behöver också vinterskor
    Viking Bluster kom som nr 2 förra året och det enda var sämre värmeisolation, vilket man då kan använda raggsockar eller ullstrumpor. Play har jag haft till sonen när han var liten och jag har alltid varit nöjd med Viking. Där mellan har jag också haft Sorel Yoot Pac, skitbra men ganska klumpiga och mkt tyngre än Viking. Plus att dom luktade apa inuti om man inte tog av tjocka ullfodret. 
    Testade också Kavat till minstingen i vintras och var rätt nöjd med den med. Det är alltid svårt att bestämma sig men jag gillar Viking plus ett par stövlar till för 900kr gratis var inte fy skam . Det finns andra märken som du kan kolla åt dina barn där på Heppo 
  • lottizm

Gjorde en beställning på heppo :) Viking play till lillebror, timberland-stövlar till storebror och fodrade sneakers till mig :) dyrt men betydligt billigare än ord. Pris!

• Isobel
    lottizm skrev 2012-08-29 19:48:48 följande:
    Gjorde en beställning på heppo :) Viking play till lillebror, timberland-stövlar till storebror och fodrade sneakers till mig :) dyrt men betydligt billigare än ord. Pris!
    du fick 3e paret gratis?
  • Coca cola light
    Xgirl83 skrev 2012-08-28 20:00:44 följande:
    Ja, jätte, jag sitter och ska beställa den precis. Är det någon som sett dem i butik och vet om den blåa varianten har likadana turkosa kantband som den gröna? Det ser inte ut så på bilderna, men finns det inga mjukisbyxor som matchar då?
    Jag såg den ena färgen igår i butik och blev riktigt besviken. Den såg alldeles uttvättad ut och var inte alls lika fin i färgen som på bilden.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11