• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Barbamama08
    New mum skrev 2013-03-27 08:13:38 följande:
    Tänkte höra med er: köpte kaxs overall i nov. Sonen har använt den i 2 månader och det är små hål på insidan knäna. Det är tydligen nån plast remsa där i overallen och där har det blivit hål i tyget. Det ena hålet är ca2 cm. Kan jag reklamera den till kappahl?? Jag har inget kvitto kvar, men dem ser ju att det är detta årets modell. Har läst att detta har hänt flera.

Det brukar gå bra att reklamera utan kvitto med större kedjor som KappAhl. De har säkert fått flera reklamationer på overallerna tidigare.
  • zingoalla

fick sms från lindex om att handla för 400 och få 100 i rabatt men stod bara i butik. nån som vet om det gäller på nätet? eller fått nån kod som gäller på nätet?

• Wilmis07
    zingoalla skrev 2013-05-02 15:33:31 följande:
    fick sms från lindex om att handla för 400 och få 100 i rabatt men stod bara i butik. nån som vet om det gäller på nätet? eller fått nån kod som gäller på nätet?
    För mig funkade det inte på nätet .

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Rainbow Dash

Var till Lindex idag och de sa att de har ett nytt bonussystem. Nu får man poäng baserat på hur mycket man har spenderat. Hurra! Lär bli bättre bonusar för oss i tråden. Hoppas bara de fortsätter med en massa rabattkuponger.

• Bianca1

Det kommer minska en aning och istället får man rabatter baserat på hur mycket handlar och VAD man handlar. Man kan kolla sitt "saldo" på sin mail och får påminnelse via sms när man kommit upp till olika "nivåer". Mycket bra system!

• star67

ohhh va arg jag blev idag på LindexSkrikandes nu för tiden jag undviker att handla från Lindex men ibland man är tvången att handla då man har små barn. jag handlade en vara till mig fårn online den var slut på butiker. och kollade runt något annat till barn och det blev denna i 92 men den var på gränsen tänkte om jag hittar 98 så byter jag om inte så han får ha den . jag ver på butik och som tur det var bara en kvar och det var 98 Glad ohh då ska jag byta tänkt jag www.lindex.com/se/barn/outlet/6900186/Troeja/?styleId=37647129

men när jag kom till kassa hon sa att jag får betala mer då den där var 75 kr. väntade på kassa i 40 min sen hon kom och sa att hon har frågat andra butik ohh va arg jag blev och sa att du ska inte fråga butiker du ska fråga kundtjänsten, hon frågade och det gick bra men hur länge orkar man?? jag blev väldigt trött på Lindex butiker i Jönköping. men den sämsta är på A6 . har ni samma problem med er a butiker special när det gäller något från online?

• Bianca1

Jag jobbar i butik och byter man bara stl eller färg på en vara så spelar det ingen roll vad varan kostar för tillfället. Tråkigt att du inte gillar Lindex längre bara för det....

• star67
    Bianca1 skrev 2013-05-13 16:32:47 följande:
    Jag jobbar i butik och byter man bara stl eller färg på en vara så spelar det ingen roll vad varan kostar för tillfället. Tråkigt att du inte gillar Lindex längre bara för det....

jag gillar Lindex men vill inte handla från våra butiker förutom på stan som är bättre. special på A6 helst inte.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11