• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Joggy

Är det någon som vet hur de 3/4 långa leggingsen är i storlek? Finns i många olika färger. Köper normalt 110 på Lindex till 103 cmlång tjej. Men funderar på om jag ska beställa 104 eller 110 på leggingsen. Är de oxå mindre i storlek som Lindex är om man köper från 'tjejavdelningen'

• imsel

Men seriöst..
    Några andra som köpt Littlephant kläder på Lindex, de större strl?

La undan 4 plagg, för att kunna använda rabattkupong igår.
    Var med min syster igår, och vi upptäckte att det var en himla skillnad på storlekarna!

Alltså inte på olika färger, utan på samma plagg..
    Kollade på de rödoreangea byxorna, och ett par i 98 var precis lika stora som 104, och ett par i 110 var lika stora som ett par i 116..
    Så var det på många byxor, och iaf den gröna tunikan. (jämförde inte alla plagg).

Tänkte inte på att kolla de plagg jag lagt undan..
    så idag när jag jämförde de grönrandiga 110 med ett par andra byxor i 110 från Lindex, så var de mycket mindre.. suck!
    Kan inte ta mig till stan, men min syster ska dit så hon ska lägga undan 110 och 116 om det finns kvar, så jag får byta.
    Men det var tyvärr rejält utplockat när vi var där vid 13 igår.. (och många hade ju samma rabatt som jag, 30% på ett köp efter kl.13, så det är stor chans att dom är slut :( 

april 09 kom min bebbe
  • Loppan boppan
    Joggy skrev 2013-05-30 19:46:42 följande:
    Är det någon som vet hur de 3/4 långa leggingsen är i storlek? Finns i många olika färger. Köper normalt 110 på Lindex till 103 cmlång tjej. Men funderar på om jag ska beställa 104 eller 110 på leggingsen. Är de oxå mindre i storlek som Lindex är om man köper från 'tjejavdelningen'

Dom är lååånga. 110 är hellånga på min tös som är 108 cm
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Merde

Någon som fått några erbjudanden på sista tiden?
    Har inte fått något på jättelänge nu och är sugen på att handla lite :(

• li123

Hr nog knappt fått nåt erbjudande fr lindex sen de började med den nya klubben. Fick dock att jag hade bonus på 25 kr tt hämtat så jag har ju handlat där. Har lindex tagit bort kommande kläders web showen? Jag tyckte judes var roligt att titta på Nu väntar jag på att få se höstkläderna.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11