• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Mamma och Mor
    iAnnaMaria skrev 2010-03-15 14:56:29 följande:
    Jag skulle köpa 26 :) 2 cm för stort blir glappigt. Fötterna växer ju inte allt för fort nu så det kommer nog fungera ett tag :)
    Ja, det var lite åt det håll jag funderade. Hennes fötter har vuxit som ogräs fram till nu, men det borde väl lugna ner sig nu när hon är dryga tre år och inte växer lika fort på längden heller som förut :)
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • maggan75
    Glittrax skrev 2010-03-15 14:24:44 följande:
    ja då förstår jag att du tycker det är märkligt att gå ner i storlek, undra om fixbyxorna är lika stora?ja när brukar det komma nån rabatt? nu är det bara 10% på webben... inte mycket alls!
    brukar komma en  mellan 16-20  ungefär ........ trodde detskulle kommit en 30% på ett köp eftersom det kom en sån i slutet av februari förra året men  tydligen inte ...
  • Ruso
    Rosenbarn skrev 2010-03-15 16:15:46 följande:
    Man säger ju en 0.5-1 cm på vår/sommar skor inte mera::::
    Fast 0,5 skulle jag aldrig köpa - foten åker fram ca 0,5 cm när man går, så då vinns absolut inget växtutrymme. 1-1,5 har jag hört, och det brukar jag gå efter, då har man 0.5 - 1 cm att växa på, och det brukar räcka för barnen under en säsong.
  • fritzie76

Jag vill ha rabattkod nu!!!!! 30% på ett köp hade varit såå bra, men det blir det ju nog inte tyvärr......

Ska köpa jacka till tösen och regnkläder till båda och det är ju så mycket pengar som ska ut.

• Pixxi

Såg att det var 10% på hemsidan   eller så har jag missuppfattat

• Myran2007
    Glittrax skrev 2010-03-15 13:58:07 följande:
    det står även regn och smutsavstötande på fix precis som de från outwearMyran 2007: du skriver att de är vattenTÄTA, funkar det att sitta i en vattenpöl menar du?
    Ja det funkar att sitta i vattenpölar etc med (iaf min erfarenhet). Tror att det kan vara vattenpelare 6000 eller något , står nog på lappen i affären. Och de andra är ju inte vattentäta. Jag valde FIX just för att jag vill ha vattentätabyxor till min son. Sen har jag hört bra om outdoor också, men läcker de så kan man ju inte reklamera då de bara ska vara vattenavvisande. Gällande foder så är det inget värmande utan enbart ett typ nylonaktigt-lager som sitter inuti. Jag är iaf nöjd med våra och ska köpa nya i större storlek/byta de gamla beroende på hur det går med reklamationen.
  • Buttelina
    Pixxi skrev 2010-03-15 18:54:56 följande:
    Såg att det var 10% på hemsidan   eller så har jag missuppfattat
    nädå du har uppfattat helt rätt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pixxi
    Buttelina skrev 2010-03-15 19:08:57 följande:
    nädå du har uppfattat helt rätt
    Åh ... tack o lov, då är jag inte helt snurrig då
  • maggan75
    Pixxi skrev 2010-03-15 19:12:43 följande:
    Åh ... tack o lov, då är jag inte helt snurrig då