• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • New mum

oj 300kr för den som kostade 60kr förra året??

Tycker att tradera har blivit en plats för att sälja billigt köpta rea plagg....därför handlar jag inte på tradera längre, man kan få mycket billigare nu på halva reapriset istället...

• Xgirl83

Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Smilla75
    Xgirl83 skrev 2010-07-23 13:21:37 följande:
    Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.
    Åhh, jag som sålde min här för 100:-....
  • solstraalen

Någon som vet när fix överdragsbyxorna kommer?
    Är ute efter ett par i 110

Pojke 10, flicka 4, pojke 3
  • Snorky

Jag har också en rosa molnoverall... köpt på loppis! Man kanske skulle sälja den?? Köpte den för att den är så söt och ifall jag skulle få en dotter nån gång...
    Annars tycker jag det är toppen med tradera, där får man ju verkligen tillbaka pengar på kläderna (eller kan tjäna pengar om man ångrar sig). Sen kan man göra fynd där också, det beror lite på när i månaden man handlar... vid löning blir det mesta dyrt! Ska man shoppa riktigt billigt ska man gå på loppisar och barnbytardagar... där kan man göra riktiga fynd!

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 14:26:54 följande:
    Jag har också en rosa molnoverall... köpt på loppis! Man kanske skulle sälja den?? Köpte den för att den är så söt och ifall jag skulle få en dotter nån gång...
    Annars tycker jag det är toppen med tradera, där får man ju verkligen tillbaka pengar på kläderna (eller kan tjäna pengar om man ångrar sig). Sen kan man göra fynd där också, det beror lite på när i månaden man handlar... vid löning blir det mesta dyrt! Ska man shoppa riktigt billigt ska man gå på loppisar och barnbytardagar... där kan man göra riktiga fynd!
    Ja, klädbytardagar är super. Där säljer jag det mesta dessutom, skulle aldrig lägga ut en tröja på Tradera för att få typ 30 spänn, får vara en overall då.
  • Snorky

Lindex snyggaste plagg just nu enligt mig:  www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=9779333&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357361
    Har köpt de i svart åt båda mina pojkar... jättecoola!!  ♥

• passau

I får döpa om tråden... Vi som inte gillar lindex policy på information om reor Åhléns e f*n så mkt bättre på info! Dagens ros till dom!

• Snorky
    Smilla75 skrev 2010-07-23 14:28:48 följande:
    Ja, klädbytardagar är super. Där säljer jag det mesta dessutom, skulle aldrig lägga ut en tröja på Tradera för att få typ 30 spänn, får vara en overall då.
    det beror på vad det är för nåt... jag säljer det mesta på tradera och är det populära print eller märken (och man har avslut vid löning samt kvällstid) så kan man få tillbaka nypriset typ... jag köper ju typ aldrig nåt till ord. pris heller så. Jag förstår ist inte de som säljer på loppisar/bytardagar och nästan skänker bort kläderna, men jag är jätteglad att många gör det, för jag tjänar ju på det
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11