• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Merde
    Lalalong skrev 2010-07-23 19:05:27 följande:
    Kappahl börjar nog sin halva rea på lördag. Kom SMS igår om halva rean för medlemar, sms:et gäller fram till 25/7. Så jag antar det blir det för alla då. Köpte knickers och strumpor. Ord. pris 500 kr, betalade 150 kr.
    Jag har inte fått något sms och jag som lade undan lite reaplagg just på Kapp Ahl idag. Är det en kod man får i sms:et eller räcker det med att säga att man är medlem? (är relativt ny medlem sedan bara någon dag).
    Hjälp!
  • Snorky
    Merde skrev 2010-07-23 23:15:11 följande:
    Jag har inte fått något sms och jag som lade undan lite reaplagg just på Kapp Ahl idag. Är det en kod man får i sms:et eller räcker det med att säga att man är medlem? (är relativt ny medlem sedan bara någon dag).
    Hjälp!
    Skicka ett sms till ditt egna nummer med denna text.
    "Nu får KappAhls medlemmar halva reapriset på all rea i alla KappAhlbutiker! Gäller tom 25/7-10. Visa sms i kassan. Gäller ej i komb med andra erbjudanden"
    Sen lägger du in ditt nummer i telefonboken och döper det till KappAhl
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Merde

Snorky: Merci! Förhoppningsvis kanske jag får ett äkta sms imorgon men ifall jag inte får det borde det där ju duga fint :)

• Snorky
    Merde skrev 2010-07-23 23:30:47 följande:
    Snorky: Merci! Förhoppningsvis kanske jag får ett äkta sms imorgon men ifall jag inte får det borde det där ju duga fint :)
    de skickade ut igår, tror inte de skickar fler omgångar. Men det funkar det där med
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • winters
    Evve81 skrev 2010-07-23 22:05:10 följande:
    Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!
    Du kan beställa annat från webbshoppen, samt flera traderaauktioner om det är inom de 5 dagar som auktionskoden gäller.
    Oscar 091001
  • Evve81
    winters skrev 2010-07-24 08:30:28 följande:
    Du kan beställa annat från webbshoppen, samt flera traderaauktioner om det är inom de 5 dagar som auktionskoden gäller.

Tack för svaren. Ska se om jag kan vinna lite auktioner och även köpa lite annat med tänkte jag

• Pearl22
    Snorky skrev 2010-07-23 23:21:29 följande:
    Skicka ett sms till ditt egna nummer med denna text.
    "Nu får KappAhls medlemmar halva reapriset på all rea i alla KappAhlbutiker! Gäller tom 25/7-10. Visa sms i kassan. Gäller ej i komb med andra erbjudanden"
    Sen lägger du in ditt nummer i telefonboken och döper det till KappAhl
    Tack för tipset! Jag handlade 2 t-shirts, 1 tjocktröja och ett par byxor till min lilla tjej idag för 100 kr Fick dock lite dåligt samvete när jag kom hem så jag gick in på KappAhls hemsida och ansökte om medlemskap direkt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11