• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

jag var på stan idag o kollade lite på lindex o kahppal o åhlens, tyckte att åhlens hade ganska mycket fina pippi kläder  på rea i år medan lindex hade inte så mycket kvar på barn men jag fyndade för första gång en klänning till mig för 79 kr ord pris 299 kr då tog jag två st en till mig o en till min sister, en liknande klänning finns på hm jag tänkte köpa den faktisk för 299 kr men nu blev den för 39 kr glad Glad
    på kahppal var mycket på baby men inte så mycket på barn men fyndade där också skärp till mig för 15 kr ord pris 149 kr.

• AochJsMamma
    star67 skrev 2010-07-23 20:35:40 följande:
    jag var på stan idag o kollade lite på lindex o kahppal o åhlens, tyckte att åhlens hade ganska mycket fina pippi kläder  på rea i år medan lindex hade inte så mycket kvar på barn men jag fyndade för första gång en klänning till mig för 79 kr ord pris 299 kr då tog jag två st en till mig o en till min sister, en liknande klänning finns på hm jag tänkte köpa den faktisk för 299 kr men nu blev den för 39 kr glad Glad
    på kahppal var mycket på baby men inte så mycket på barn men fyndade där också skärp till mig för 15 kr ord pris 149 kr.
    menar du att det är halva rea på åhlens nu?
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Tullemi

Det var inte halva rean igår när vi var på Åhléns i Allum iaf.

Milea 080217 Lucas 100202
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-07-23 20:54:26 följande:
    menar du att det är halva rea på åhlens nu?
    nej nej men det ska bli nästa vecka o de hade ganska mycket kvar på rea.
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-07-23 20:30:01 följande:
    säger detsamma, vill jag verkligen ha något som inte går att få tag på längre så bryr jag mig inte om nån köpt den för 60 kr på rea- Grattis säger jag till säljaren, o grattis till mig själv som får nåt jag suktat efter men som inte finns att köpa längre.

Är dock inte jag som budat på overallen ifråga.. (eller som säljer den)
    Precis, och jag tycker inte man kan gå efter vad den kostade på rea - det kanske bara var i någon eller några butiker den fanns på rea över huvud taget (och så ska det ju vara rätt storlek också). Jag budade för nån vecka sedan ganska högt på ett par begagnade jeans från Lindex, för jag tyckte de var så himla snygga och tog fort slut i vår butik. Kanske nån annan hade köpt dem på rea, vad vet jag?
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-07-23 21:06:20 följande:
    Det var inte halva rean igår när vi var på Åhléns i Allum iaf.
    star67 skrev 2010-07-23 21:09:46 följande:
    nej nej men det ska bli nästa vecka o de hade ganska mycket kvar på rea.
    ok, tack!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Evve81

Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!

• Xgirl83
    Evve81 skrev 2010-07-23 22:05:10 följande:
    Någon som handlat från Lindex på tradera??? Tänkte hur det funkar med samfrakt för vinner man bara 1 sak blir det ju ändå rätt dyrt eftersom frakten är så hög. Kan man också beställa från web shoppen samtidigt????

Har fått tag i de turkosar velourbyxorna till bägge barnen, sonen fick också ett par gröna och sedan hade dottern med farmor valt ett par jättesnygga blommiga jeansleggings och en matchande tunika!!!!!
    Enligt vad det står i annonserna så får man en kod som man skriver in i kassan på Lindex webshop. Så läggs den till precis som om man handlat plagget i webshopen (fast till det pris auktionen slutade på då förstås). Så då kan du handla mer från webshopen samtidigt, samt välja precis samma fraktalternativ som normalt, dvs gratis frakt till butik (19:- exp. avgift) om du vill.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Snorky
    zasata skrev 2010-07-23 19:00:39 följande:
    har åhlens börjat halva rea än?
    den 30:e börjar de enligt Åhlens kundtjänst!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11