• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hejpådig
    star67 skrev 2010-07-24 16:51:00 följande:
    ni som har kollat på regnoverall vad tycker ni om dem?? skulle man ändå behöva två delad regnkläder  om man köper den?? för att den är inte alls fodrad som det står. matrialet är bättre än gummi tycker jag eller vad tror ni??
     www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=9...
    tycker den e kanon, e som en lätt vindjacka i materialet...supersnygg o kommer bli kanon nu till hösten! är det kallt ute kör vi ett flecceställ under!
  • star67
    Hejpådig skrev 2010-07-24 20:51:05 följande:
    tycker den e kanon, e som en lätt vindjacka i materialet...supersnygg o kommer bli kanon nu till hösten! är det kallt ute kör vi ett flecceställ under!
    allså den ska inte användas som regn kläder eller??
  • Snorky
    star67 skrev 2010-07-24 20:57:41 följande:
    jag antar att det är som en skaloverall som andas och är vattentät, så den funkar ju i regn. Men den är väl inte i galon liksom... galon är ju bra i hällregn och i gegga (bara att torka av, eller duscha/tvätta av).
    Jag tycker det beror på hur länge man är ute och i vilket slags väder, o vilken ålder på barnet.

Men overallen är väl fodrad?? att den är fodrad betyder att det är dubbla tyger, inte nödvändigtvis att det är någon stoppning i... tex vadd eller fleece... det är nog så att många tar för givet att foder ska vara lite tjockare... men ett foder kan lika gärna vara i nylon, vilket jag antar att det är i den overallen... en vår/sommar/höstoverall helt enkelt.
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky

jag vill ha en bäbis... finns ju så grymt mkt snyggt på bäbisavd!!!

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Tullemi
    Snorky skrev 2010-07-24 21:56:23 följande:
    jag vill ha en bäbis... finns j så grymt mkt snyggt på bäbisavd!!!
    Haha
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Hejpådig
    star67 skrev 2010-07-24 20:57:41 följande:
    jo det är klart!
  • Tvillingmamma2007
    Hehe du kan få köpa lite åt min 4-månaders om du vill haha Men de bara växer ju ur juh och dyrt blir det
  • Tvillingmamma2007
    Det var faktiskt nära att det skulle bli en Mio här hemma med men det blev en Milo istället Han får dock ärva rätt så friskt då vi ju har dubbla uppsättningar av allt efter twinsen. Meeeen lite nytt blir det dock såklart ändå.
  • Gurkan

Hej alla Lindex-älskare!

Vi fick en låda kläder av en släkting när vi väntade lilleman och i den lådan låg en sparkdräkt/overall i form av en liten drake/dinosaurie som är så underbart söt!
    Problemet är att han har växt i den nu och håller på att växa ur den redan och det är lite väl varmt att klä honom i den...
    Så jag tänkte fråga om någon vet var jag kan få tag på en i storlek 74-80?

Hoppas någon kan hjälpa mig!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11