• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 14:34:46 följande:
    det beror på vad det är för nåt... jag säljer det mesta på tradera och är det populära print eller märken (och man har avslut vid löning samt kvällstid) så kan man få tillbaka nypriset typ... jag köper ju typ aldrig nåt till ord. pris heller så. Jag förstår ist inte de som säljer på loppisar/bytardagar och nästan skänker bort kläderna, men jag är jätteglad att många gör det, för jag tjänar ju på det
    Jag är nog lite lat kanske men jag får ju typ 20 kr för en Lindextröja påbytardag, det får man ju inte på T då frakten är 24 kr. Eller tänker jag fel. Känns som frakten blir så mycket om det inte är ngt dyrare.
  • Snorky
    Smilla75 skrev 2010-07-23 14:40:00 följande:
    Jag är nog lite lat kanske men jag får ju typ 20 kr för en Lindextröja påbytardag, det får man ju inte på T då frakten är 24 kr. Eller tänker jag fel. Känns som frakten blir så mycket om det inte är ngt dyrare.
    som säljare behöver du ju inte tänka på frakten... den får ju köparen betala!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Smilla75
    Snorky skrev 2010-07-23 15:19:54 följande:
    som säljare behöver du ju inte tänka på frakten... den får ju köparen betala!
    Klart, men den gör ju att det knappt blir någon skillnad att köpa nytt.
  • Snorky
    Smilla75 skrev 2010-07-23 15:21:12 följande:
    Klart, men den gör ju att det knappt blir någon skillnad att köpa nytt.
    ja, men det är ju inte mitt problem Jag tjänar ju på det... och så länge det finns en marknad är det kanon för mig! Jag köper även på loppisar för att sälja på tradera, sånt jag vet säljer bra
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Lalalong

Var på Lindex idag och de hade sänkt alla damklänningar till 80 kr, plus att de hade ta 2 betala för 1 på alla damkläder. Så jag köpte 2 klänningar till mig själv för 80 kr, (ord. pris på 700 kr) rätt najs! Inget på barnkläderna ännu dock.
    Kappahl börjar nog sin halva rea på lördag. Kom SMS igår om halva rean för medlemar, sms:et gäller fram till 25/7. Så jag antar det blir det för alla då. Köpte knickers och strumpor. Ord. pris 500 kr, betalade 150 kr.

Klara 060504, Alva 100117
  • Xgirl83

Jag var på Lindex idag och de har ju inte mycket direkt som är nåt att ha kvar. Pratade med en personal och hon visste inte alls när det skulle bli t2b1 på barnkläder, om det ens skulle bli det. Hon tyckte att det kändes tidigt att det redan var det på dam (!). Fattar inte vad det är med Lindex i år.

Men det blev i a f den nya Bamse-tunikan/klänningen, den som är petrolblå eller vad man nu ska kalla färgen. Bra dagiskläder och velour blir ju aldrig tvättblekt tycker jag.

Jag tar en tur till KappAhl imorgon istället.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-07-23 13:21:37 följande:
    Sjukt mycket pengar för den overallen! Men jag tycker att det är upp till var och en hur mycket de vill buda.
    säger detsamma, vill jag verkligen ha något som inte går att få tag på längre så bryr jag mig inte om nån köpt den för 60 kr på rea- Grattis säger jag till säljaren, o grattis till mig själv som får nåt jag suktat efter men som inte finns att köpa längre.

Är dock inte jag som budat på overallen ifråga.. (eller som säljer den)
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11