• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-24 22:18:18 följande:
    Det var faktiskt nära att det skulle bli en Mio här hemma med men det blev en Milo istället Han får dock ärva rätt så friskt då vi ju har dubbla uppsättningar av allt efter twinsen. Meeeen lite nytt blir det dock såklart ändå.
    Hihi... o Milo hade vi också som namnförslag åt Mio!
    Jag skulle så gärna vilja ha en liten tjej, men karln säger att det enda han tänker göra isf är ett rödhårigt pojktvillingpar... enbart för att retas! Vår lille Mio är nämligen rödhårig och han har humör han!!!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-07-24 22:26:22 följande:
    Hihi... o Milo hade vi också som namnförslag åt Mio!
    Jag skulle så gärna vilja ha en liten tjej, men karln säger att det enda han tänker göra isf är ett rödhårigt pojktvillingpar... enbart för att retas! Vår lille Mio är nämligen rödhårig och han har humör han!!!
    Jaså där ser man! Ok ja en tjej vore ju najs med men min karl gör bara pojkar tydligen och nu är det stopp! Tre barn får räcka och dessutom så har jag mått så otroligt dåligt under mina grav med sjukhusinläggningar mm. Hehe ett rödhårigt pojktvillingpar med temperament vore väl skoj!
  • Xgirl83
    Gurkan skrev 2010-07-24 22:19:47 följande:
    Hej alla Lindex-älskare!

Vi fick en låda kläder av en släkting när vi väntade lilleman och i den lådan låg en sparkdräkt/overall i form av en liten drake/dinosaurie som är så underbart söt!
    Problemet är att han har växt i den nu och håller på att växa ur den redan och det är lite väl varmt att klä honom i den...
    Så jag tänkte fråga om någon vet var jag kan få tag på en i storlek 74-80?

Hoppas någon kan hjälpa mig!
    Jag skulle gissa på att Tradera är störst chans.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Hejpådig
    Tessou skrev 2010-07-25 16:18:22 följande:
    Vad tycker du om den?
    bara bra, har skrivit om den någon sida tillbaka här....
  • molnen
    lilla fru snigel skrev 2010-07-25 17:56:41 följande:
    Synd att den inte finns i någon "flickigare" färg, röd tex eller marin som är mer neutral.
    Turkos är ju jättefint ,min Tjej ska ha den med sin rosa mykidoo mössa .
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11