• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-07-30 22:32:12 följande:
    vilket åhlens har du?  här fanns de inga, har sett de innan rean, men de sålde nog slut redan då.
    i Jönköping
  • AochJsMamma

som vanligt när det är rea..så hängde det en mini stång med pojk kläder på Åhlens idag o en massa på flick..kikade givetvis på flick till Alexander ändå, som jag alltid gör, men det var ju mest klänningar o där går min gräns iallafalll...

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Skytten75

Är det någon som har varit på Åhléns i GBG? Jag var på Frölunda idag men hittade bara en Pippitröja och lite andra kläder.

Nu har jag har varit i Lindexbutikerna i GBG med omnejd: Kållered, Mölndal, Högsbo 421, Frölunda Torg, Eriksberg, Backaplan och Angered. Men tyvärr var det svårt att hitta kläder i stl 104 och 92. Men jag har gjort en hel del fynd ändå. Vill ut imorgon igen men då blir väl min sambo galen!

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • maggan75
    charmmiss skrev 2010-07-30 22:36:30 följande:
    ok, lite långt bort
    om jag hinner i helgen kan jag ta en kik ........ vilken strl isf och vad ??
  • AochJsMamma
    Skytten75 skrev 2010-07-30 22:38:14 följande:
    Är det någon som har varit på Åhléns i GBG? Jag var på Frölunda idag men hittade bara en Pippitröja och lite andra kläder.

Nu har jag har varit i Lindexbutikerna i GBG med omnejd: Kållered, Mölndal, Högsbo 421, Frölunda Torg, Eriksberg, Backaplan och Angered. Men tyvärr var det svårt att hitta kläder i stl 104 och 92. Men jag har gjort en hel del fynd ändå. Vill ut imorgon igen men då blir väl min sambo galen!

flick eller pojk? En del till flick, inget alls fint till pojk. Förutom skaljackan o fleecen från Didriksons då.

Jag lämnade gubbe o barn hemma på min shoppingtur idag, han hade bara stressat ihjäl mig av sin egen tristess rekommenderar att du gör detsamma imorgon om din sambo är som min
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • iAnnaMaria
    Ruso skrev 2010-07-29 23:42:12 följande:
    Men oj...kostade 4 byxor, 2 vindfleece och en skaljacka 380 spänn???

Här kostade skaljackan 279... fanns dock bara en i fel storlek, men jag snodde åt mig båda windstopperfleecen som fanns, men de kostade 199 per styck och så 2 för 1... så 199 för två...  Jag fattar inte hur ditt kunde kostaq 380, vad kostade jackan och fleecen då?
    Japp allt gick på 380 kr :D... Det var 2 för 1 och så hade jag 30% på valfri vara. Jag är nöjd :D
  • Wilmis07
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 22:34:26 följande:
    vi hade och har även till i vinter, tycker de är toppen!!!!
    Ok Funderar på det som komplement till overallen,känns som det behövs något extra nu när hon slutat med blöja.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-07-30 22:05:39 följande:
    Någon som kommer ihåg vad Fix vinterjackaoch termorbyxor kostade förra året?
    Jackan kostade 399 och byxorna 299.
  • Ruso
    maggan75 skrev 2010-07-30 22:30:19 följande:
    Tack jag har kikat på det förut men inte köpt så nu passade jag på, det fanns massvis av dem på mitt åhlens

klänningen 64,50 tunikan 79,50 tightsen 54,50
    Var det halva rean i dag?
    I går var jag där, och då var det _inte_ halva rean, blev lite sur för jag hade ju läst om det här inne...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11