• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Evve81 skrev 2010-07-31 13:25:57 följande:
    Har precis varit ut på tradera har ni sett vad mycket fix kläder och skaljackor det finns
    Troligen har en del varit på rea.... och försöker tjäna en slant. Behöver man en vill man ju köpa till en till för att det skall bli billigt ju, men kanske man inte behöver två, eller hittar två i fel storlekar..

Jag har så många barn, alltid något som kan ha..
  • Wilmis07
    Evve81 skrev 2010-07-31 13:25:57 följande:
    Har precis varit ut på tradera har ni sett vad mycket fix kläder och skaljackor det finns
    Ja jäklar vad mycket kläder från Lindex rea det ligger ute. Jag väntar nog med att lägga ut den Fix skaljackan som jag fick på köpet idag till våren istället
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Skytten75
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 22:43:06 följande:
    flick eller pojk? En del till flick, inget alls fint till pojk. Förutom skaljackan o fleecen från Didriksons då.

Jag lämnade gubbe o barn hemma på min shoppingtur idag, han hade bara stressat ihjäl mig av sin egen tristess rekommenderar att du gör detsamma imorgon om din sambo är som min
    Var på Åhlens i Allum och shoppade en hel del kläder till mina tjejer. Hade bara med mig 2-åringen. Sambo och dottern på 4 år åkte till skogen/sjön.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • star67

någon har bytat kosmetik på lindex?? jag har gjort förut faktiskt men idag var den tjej som är krånglig med kunder. jag köpte en fondation från mayblling och gick till kicks o frågade om den är bra o hon tyckte att lorial är bättre så jag kom tillbaka om 30 min och vilje byta den mot lorial men hon sa att det går inte att byta kosmetik jag kan byta den på andra butiken, men när jag gav henne den jag såg att den var provat att den var inte plomberat vilken jag kollade inte på det tyvärr så kanske på andra butiken också vill inte byta för att den är provat.

men jag tyckte att hon kunde ha bytat till mig eftersom hon vet att jag inte har provat den, varför ska jag göra det om det finns där massa prover. men tyvärr ibland man missar något, och är jag som brukar kontrolera vara innan jag köper.

• star67
    Jag frågar har på lindex tråd kanske har mer erfaranhet med ytterkläder.
    Jag var idag på en privat butik som säjler lågpris kläder, och såg ett regnset med avtagbar fleece foder för 249 kr, vad tycker ni skulle den vara bra?? någon har provat sånt??
  • Enensammamma
    När kommer höst och vinterkläderna in i butiken?  Vill ha deras regnoverall men den är slut online
  • Tullemi
    star67 skrev 2010-07-31 18:46:35 följande:
    Jag frågar har på lindex tråd kanske har mer erfaranhet med ytterkläder.
    Jag var idag på en privat butik som säjler lågpris kläder, och såg ett regnset med avtagbar fleece foder för 249 kr, vad tycker ni skulle den vara bra?? någon har provat sånt??
    Vi har ett fleecefodreat regnset från Everest och det är jättebra. Men jag vet inget om de kläder du sett förstås .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Pearl22
    Enensammamma skrev 2010-07-31 19:57:15 följande:
    När kommer höst och vinterkläderna in i butiken?  Vill ha deras regnoverall men den är slut online
    Jag köpte regnoverallen i butik igår
  • Enensammamma
    Pearl22 skrev 2010-07-31 20:08:00 följande:
    Jag köpte regnoverallen i butik igår
    Hur verkade den? Hit har det inget kommit än :/
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11