• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • mellerud
    Hallonmaja skrev 2010-08-01 20:37:06 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av FIX vinteroveraller? Är de bra?? Har bara haft overaller från PoP förut.
    Vi hade en förra vintern, tyckte den var jättebra. Sonen var varm och torr hela vintern!!Solig
  • Tvillingmamma2007
    Plutten85 skrev 2010-08-01 22:39:04 följande:
    hejsan!! har en fråga
    hur är bamse regnjackan å byxan i storlekarna??
    vet ej hur lång han är nu men han använder strl 92 på lindex kläder nu
    Normala på längden skulle jag säga men väldigt breda, fast kanske bra om man vill kunna dra dem över overall typ. Jaja jag har haft dem förr och köpt igen så det är väl ett bra betyg antar jag hehe.
  • AnkiFalun

undrar när lindex kan tänkas börja halva rea priset, nån som vet hur lång tid mellan 2 för 1 till halva förra gången?? Sugen på en jacka nämligen.

• Hallonmaja
    mellerud skrev 2010-08-01 22:49:29 följande:
    Vi hade en förra vintern, tyckte den var jättebra. Sonen var varm och torr hela vintern!!Solig
    Låter bra!! Nån som vet hur FIX vinteroverall är i storleken? Provade nämligen 98 nu på min tjej som är 2 år och 4 mån och visst var den rätt stor, men undrar om den kommer räcka ända till typ mars nästa år?
    dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Finesse
    Hallonmaja skrev 2010-08-02 09:42:23 följande:
    Låter bra!! Nån som vet hur FIX vinteroverall är i storleken? Provade nämligen 98 nu på min tjej som är 2 år och 4 mån och visst var den rätt stor, men undrar om den kommer räcka ända till typ mars nästa år?
    Vi hade FIX förra året.. å det skiljer inte mkt på kroppslängden på 92 å 98.. jag mätte.. dock blev 98 längre i ben och armar.. Min dotter var endast 1 år och 10 månader - 2 år och 2 månader när hon hade den.. Jag skulle nog satsa på 104 om jag var du.. eller ja alla barn är ju olika.. hur lång är hon å mät även kroppslängden.

Vi kommer inte ha FIX i år, tror jag iaf, eftersom dom var så konstiga i storleken.. annars är jag nöjd.
    Ebba 071228
  • Hallonmaja
    Finesse skrev 2010-08-02 17:55:32 följande:
    Vi hade FIX förra året.. å det skiljer inte mkt på kroppslängden på 92 å 98.. jag mätte.. dock blev 98 längre i ben och armar.. Min dotter var endast 1 år och 10 månader - 2 år och 2 månader när hon hade den.. Jag skulle nog satsa på 104 om jag var du.. eller ja alla barn är ju olika.. hur lång är hon å mät även kroppslängden.

Vi kommer inte ha FIX i år, tror jag iaf, eftersom dom var så konstiga i storleken.. annars är jag nöjd.
    Hon hade 98 alltså när hon var i den åldern? Ja då får jag nog satsa på 104. Fyndade ju två overaller för 499 kr på rean (tog en 98 o en 104), så nu får det helt enkelt bli en FIX i år
    dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Tensia

är det nån som har koll på när kappahl kommer ha halva reapriset??
    för ett tag sen när jag var där så hade dom ta 3 betala för 2 och nu hade de "bara " vanlig rea =(

• ÖNadja
    Tensia skrev 2010-08-02 20:47:15 följande:
    är det nån som har koll på när kappahl kommer ha halva reapriset??
    för ett tag sen när jag var där så hade dom ta 3 betala för 2 och nu hade de "bara " vanlig rea =(
    Ja ringde dom idag, och just nu va de halva rea priset på herr. Dom får veta måndagar sa hon så i veckan blir de då ingenting.
  • Tensia
    ÖNadja skrev 2010-08-02 20:57:02 följande:
    Ja ringde dom idag, och just nu va de halva rea priset på herr. Dom får veta måndagar sa hon så i veckan blir de då ingenting.
    tack då kan jag väl känna mig lugn denna veckan då.Glad
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11