• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso

Det blev en sväng til Åhlens i dag när jag hade något annat ärende till stan. Tyvärr inga Hello Kitty trävagnar kvar (så klart....) men jag köpte MASSOR utav sandleksaker Även till present till mina bröders småflickor.  (Nu fattas bara ny sand i sandlådan så barnen har sand att leka i....)

SEdan köpte jag ett set gummikläder med tunnt foder, det blev 175 för settet i stället för 600... hoppas bara de är bra - någon som haft dem? tänkte som extra nu till lite kallare höst eller på vårparten. Vill ju helst ha funktion, men ändå... jag tror det blir bra.

Köpte också ett par fina muddjeans till 4 åringen, en svart/vit Barbapappa pyjamas till henne och en Barbapappa tunika som brorsans flicka skall få i present. Och så blev den en tröja till mig för 40 spänn och en svart kofta. Behöver lite kläder själv, hade bara _en_ tröja i garderoben efter jag rensat ut nu när jag gått ner 3-4 storlekar.

• Pillis1975
    Ruso skrev 2010-08-01 17:43:24 följande:

Köpte också ett par fina muddjeans till 4 åringen, en svart/vit Barbapappa pyjamas till henne och en Barbapappa tunika som brorsans flicka skall få i present. Och så blev den en tröja till mig för 40 spänn och en svart kofta. Behöver lite kläder själv, hade bara _en_ tröja i garderoben efter jag rensat ut nu när jag gått ner 3-4 storlekar.

Oj då måste du ju nästan försvunnit helt nu Grattis! Har du nån bild på dig? Har för mig att jag sett en bild på dig, din man och dina barn när ni sitter på en trappa.
  • charmmiss

jag var oxå en sväng på åhlens idag, och lustigt nog så hade de hängt fram de pippi kläderna som jag ville ha och som maggan75 var så snäll och köpte åt mig, fattar inte vad de hade gjort av dem innan.
    blev iaf två pippiklänningar samt två par pippi strumpbyxor.

• Tvillingmamma2007
    h80 skrev 2010-08-01 12:40:10 följande:
    jag vill bara ha 1 sak.......så då är det bra att vara petig Glad
    Jag ville också bara ha en fix ws overall till lillen men köpte två ändå och sålde ena till en kompis som har en jämngammal så det löste sig ju hehe! 90 spänn för den tycker jag var helt ok hade den i våras med fast i strl 62!
  • h80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-01 18:59:16 följande:
    Jag ville också bara ha en fix ws overall till lillen men köpte två ändå och sålde ena till en kompis som har en jämngammal så det löste sig ju hehe! 90 spänn för den tycker jag var helt ok hade den i våras med fast i strl 62!
    åh perfekt!,
    jag vill ha en jacka till mig själv som kostar 499, så det gäller ju att hitta nått mer som är lika dyrt :)
  • Ruso
    Pillis1975 skrev 2010-08-01 18:18:08 följande:
    Oj då måste du ju nästan försvunnit helt nu Grattis! Har du nån bild på dig? Har för mig att jag sett en bild på dig, din man och dina barn när ni sitter på en trappa.
    Tackar!!
    Det stämmer nog med mig och lite av familjen på våran trappa, var i en tidning någongång förra hösten. Hm... bild... det finns nog på några av korten som är tagna i sommar, men har faktiskt inte tittat på dem än
    Var dock strax över hundra kilo när jag började, så jag skall ner i alla fall 12 kilo till, helst 16...
  • Ruso

Nån som köpt en skaljacka i 98 (blå eller grön) på rean och inte tänker behålla den så kan jag gärna köpa den... till inköpspris

Har inte lyckas hitta i storlek till lilleman...  :(

• Hallonmaja

Är det någon som har erfarenhet av FIX vinteroveraller? Är de bra?? Har bara haft overaller från PoP förut.

dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Plutten85

hejsan!! har en fråga
    hur är bamse regnjackan å byxan i storlekarna??
    vet ej hur lång han är nu men han använder strl 92 på lindex kläder nu

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11