• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Thegran

nån som vet om det är någon kupong på g?

• Snorky
    Thegran skrev 2010-08-07 11:26:05 följande:
    nån som vet om det är någon kupong på g?
    runt den 15:e som vanligt, antagligen...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Pillis1975

HemmahosSofie: Exakt dom tre tightsen köpte jag till min Hanna också

• Pillis1975

Jag är ganska så säker på att jag hade kunnat bli tillsammans med, gifta  mig och skaffa barn med en transvestist. För mig betyder det att han vet vem han är och skiter i vad andra tycker och sånt gillar jag
    Min son säger ofta att han hellre vill vara flicka och heta Emma. Jag säger att han är en pojke men att han kan känna sig som en flicka ändå. Nu är han fyra år och kan ändra sig angående det flera gånger, men jag tycker att han ska veta redan som barn att det är helt okej att känns sig som en flicka trots att man är pojke.

Dock sätter jag inte klänningar på honom, men unisexkläder och vissa tjejplagg går bra. Han har inte precis visat på att han vill ha tjejkläder heller förutom Sputniktunikan från meandi och den fick han prova, men sen fick syrran ha den. Jag väntar fortfarande på att Sputnik ska komma tillbax och inte bara i tunika då.

• Enensammamma
    Pillis1975 skrev 2010-08-07 13:28:42 följande:
    Jag är ganska så säker på att jag hade kunnat bli tillsammans med, gifta  mig och skaffa barn med en transvestist. För mig betyder det att han vet vem han är och skiter i vad andra tycker och sånt gillar jag
    Min son säger ofta att han hellre vill vara flicka och heta Emma. Jag säger att han är en pojke men att han kan känna sig som en flicka ändå. Nu är han fyra år och kan ändra sig angående det flera gånger, men jag tycker att han ska veta redan som barn att det är helt okej att känns sig som en flicka trots att man är pojke.

Dock sätter jag inte klänningar på honom, men unisexkläder och vissa tjejplagg går bra. Han har inte precis visat på att han vill ha tjejkläder heller förutom Sputniktunikan från meandi och den fick han prova, men sen fick syrran ha den. Jag väntar fortfarande på att Sputnik ska komma tillbax och inte bara i tunika då.
    Hoppas allt går bra för din son och att han snart kan leva i sin "rätta" kropp *kram*
  • Snorky
    winters skrev 2010-08-07 16:34:12 följande:
    Den här overallen köpte jag i dag, fanns även i rött, förstärkt rumpa och knän, såg käck ut! :)
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_388165_F_1....
    riktigt snygg! Jag gillar Kappahls design på ytterkläder riktigt mycket!!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • anette 81
    New mum skrev 2010-08-07 17:46:10 följande:
    är det regn overall eller vinter overall? Vad kostade den?
    skaloverall, verkar finnas upp till storlek 86 kostar 299kr
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11