• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso

Ingen som kan ge råd om storlek på FIX overall till pojke som är ca 90 lång?

• katarina118

skulle de inte bara komma en lila jacka på pop eller är de overall oxå?

• Lycka 1
    katarina118 skrev 2010-08-13 08:38:54 följande:
    skulle de inte bara komma en lila jacka på pop eller är de overall oxå?

Är inte säker men vad jag har hört så skulle det komma marin, röd, turkos och lila i overaller.

Men jag har inte sett några än så jag kan inte säga säkert.

• Ruso
    Ruso skrev 2010-08-13 08:36:57 följande:
    Ingen som kan ge råd om storlek på FIX overall till pojke som är ca 90 lång?
    91 var han, mätte precis här hemma
  • katarina118

ååååå då måste man ju bara skaffa både overall å jacka...bli väl jacka till stora å overall lill lilla isåfall..

• Tullemi

Ah, jag älskar Lindex' generösa rabatter . Kan säga att (tyvärr) så har POP tappat mig som kund till en viss del. Dels pga att jag tröttnat lite på priserna (motsvarar inte alltid kvaliten ) men också pga halvtrist sortiment och DÅLIGA erbjudanden/rabatter.

Milea 080217 Lucas 100202
  • iAnnaMaria

Vilken storlek skulle ni ta på fix overallen till en kille som är 97 lång och väger 14 kg.. Köper 104 på det mesta men hur är overallerna? Är dom enorma eller?

• MTG
    Ruso skrev 2010-08-13 08:42:18 följande:
    91 var han, mätte precis här hemma
    jag tog 98 till dottern, hon är runt 94 cm tror jag. hon har 92 nu och ibland 98 på tröjor. även om den är stor så hinner hon väl växa lite till vintern, så resonerar jag iaf :) tycker heller inte att det gör så mkt om de är lite stora.
    Tindra 080208
  • Vill ha bebbe

Såg på etiketten på FIX overall i butik att det var en vattenpelare på 10 000 mm och att den andas. Förra året var det 6000mm och den andades inte! Verkar vara bättre i år med andra ord

Jag tänkte köpa stl 104 till min 3-åring, han är ca 95 lång så det borde passa. Då rcäker den förhoppningsvis hela vintern också Tyckte den rutiga var snyggast!

**Max 070716** **Leo 090726**
  • Wilmis07

Diskuterar med en kompis som inte har lindexkort,hon säger att man kan utnyttja rabattena även om man inte har lindexkort,stämmer det?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11