• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

Jag såg softshel jackor på en butik svart och turkos jätte fina för 299 kr mycket finare än årets tycker jag inte så klumpiga jag tror de är från föra året eftrsom jag såg en liknande på rea på samma butik fast i rött. har ångrat mig mycket att jag inte köpte den. är de från föra året?? de varflecce fodrad.

• aglili

velourtunikor till i höst (köpta i våras)

Ny tröja til lilltjejen 99 kr-30%

Byxor fr Åhlens o tröja fr Kappahl. Dagiskläder till hösten
  • TvåTrollsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-08-24 14:20:40 följande:
    Och jag som tyckte den var rätt snygg, plus att tossorna knäpps fast med tryckknappar så de är avtagbara som sagt. Inte för att jag ska ha nån sån, men hade den från förr-förra året som ser ut att vara likadan i modellen.
    Den hade jag med om den fanns i blå och även i rosa? Men köpte egna tossor från Lindberg eftersom de var mkt snyggare
  • leias

Jag satsade på både overallen från Fix och jacka och byxa fix. Köpt jackan men byxor i 86 är på väg att komma in.

• star67
    Lejån skrev 2010-08-24 18:43:02 följande:
    För en liten? Nej, inte särskilt praktiskt om de ska vara ute och busa i snön...
    jaha det är en lite som har börjat dagis nu 86 är lite för stor för honom även overall. men kanske de passar när den är dags.
  • AochJsMamma

Idag häntade vi hem FIX overallen, och jag måste säga att jag tycker den är normal till stor i stl...sonen är 87 cm o väge 12,8 kg, 2 år IDAG Hjärta, och 98 var STOOOOR. Benen var superlånga...ska byta till en 92 tror jag (precis som vi har i Molosarna)

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • maggan75
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 20:13:18 följande:
    Idag häntade vi hem FIX overallen, och jag måste säga att jag tycker den är normal till stor i stl...sonen är 87 cm o väge 12,8 kg, 2 år IDAG Hjärta, och 98 var STOOOOR. Benen var superlånga...ska byta till en 92 tror jag (precis som vi har i Molosarna)
    Hämtade oxå min  idag ....110  till tösen bild finns i bildtråden men jag tror inte att hon kan ha större
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11