• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-24 21:01:15 följande:
    hon fyllde den 19:e augusti
    minns att du fick henne strax före mig när vi hängde i nån BF tråd ihop där i slutet...tänk ändå vad fort de här två åren har gått...

Kan man motiver aen till WS??? Har ett gäng från POP men den petrolfärgade är så fiiiin. För övrigt så såg jag den cerisa WS o cerisa 3i1 jackan idag, galet snygga!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:08:39 följande:
    minns att du fick henne strax före mig när vi hängde i nån BF tråd ihop där i slutet...tänk ändå vad fort de här två åren har gått...

Kan man motiver aen till WS??? Har ett gäng från POP men den petrolfärgade är så fiiiin. För övrigt så såg jag den cerisa WS o cerisa 3i1 jackan idag, galet snygga!
    Ja tiden går alldelles för snabbt

Är sugen på den 3 i 1 jackan
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-24 21:09:54 följande:
    Ja tiden går alldelles för snabbt

Är sugen på den 3 i 1 jackan
    jättesnygg, o blir ju bra pris med 30%.
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:10:40 följande:
    jättesnygg, o blir ju bra pris med 30%.
    Ja får ta med henne till stan o prova
    Vad tror du är bäst bara en vinteroverall eller vinterjacka o termobyxor oxå?
  • Tvillingmamma2007

Maggan:
    Tycker din overall ser större ut än min haha fast så kan det ju inte vara om inte den svarta är större än den blåa fast det får jag väl veta i morgon iofs då jag ska hämta ut min svarta med Tycker overallen är rymlig förutom i ärmarna kanske eller så har mina killar långa armar liksom sin far kanske hehe. Vilka overallproblem man har!

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2010-08-24 21:19:27 följande:
    Ja får ta med henne till stan o prova
    Vad tror du är bäst bara en vinteroverall eller vinterjacka o termobyxor oxå?
    egentligen tror jag en vinteroverall räcker, men jag gillar att ha jacka om man ska till affären etc, i bil behövs ju ingen overll. Skulle man då få för sig att man ska ut nånstans kan man ju bara dra på termobyxorna.
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 21:38:22 följande:
    egentligen tror jag en vinteroverall räcker, men jag gillar att ha jacka om man ska till affären etc, i bil behövs ju ingen overll. Skulle man då få för sig att man ska ut nånstans kan man ju bara dra på termobyxorna.
    Jag får fundera lite, hade overall o jacka förra året
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-24 21:21:26 följande:
    Maggan:
    Tycker din overall ser större ut än min haha fast så kan det ju inte vara om inte den svarta är större än den blåa fast det får jag väl veta i morgon iofs då jag ska hämta ut min svarta med Tycker overallen är rymlig förutom i ärmarna kanske eller så har mina killar långa armar liksom sin far kanske hehe. Vilka overallproblem man har!
    ja men det är säkert så att de har längre ärmar än min tös, mn son har oxå långa armar hade jätteproblem ett tag när jag köpte kläder till honom  , fick gå upp en strl bara föratt det skull funka i ärmarna
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-08-24 21:48:51 följande:
    ja men det är säkert så att de har längre ärmar än min tös, mn son har oxå långa armar hade jätteproblem ett tag när jag köpte kläder till honom  , fick gå upp en strl bara föratt det skull funka i ärmarna
    Nej men usch säg inte så, vill helst inte gå upp i strl för då kommer den bli jättelång i benen. Tycker du att det ser för kort ut i ärmarna på min bild?? Ser att din tös är ett år äldre än mina boys fast de har samma storlek
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11