• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    Xgirl83 skrev 2010-08-25 11:11:15 följande:
    Är inte detta den vanliga skaljackan för 399:- ? Lapparna är ju kvar så hur kan nypriset bli fel?

www.tradera.com/NY-rod-FIX-Active-skaljacka-s...
    Hm, ja dotterns skaljacka kostade ju 399:- (minus 30%) i vintras så jag förstår inte heller hur det går ihop. Man kan ju inte se vad som står på prislappen heller.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • star67

är den hära slut på nätet jag såg den inte ?? oj va snabb de tog slut
  • Ms Kanga
    AochJsMamma skrev 2010-08-24 20:13:18 följande:
    Idag häntade vi hem FIX overallen, och jag måste säga att jag tycker den är normal till stor i stl...sonen är 87 cm o väge 12,8 kg, 2 år IDAG Hjärta, och 98 var STOOOOR. Benen var superlånga...ska byta till en 92 tror jag (precis som vi har i Molosarna)
    Jag köpte en svart Fix i storlek 104 till min son som är 95 cm  den är lagom i ärmar och ben men den är för kort i kroppen så vi måste gå upp en storlek men då är jag rädd för att den blir tokstor i ärmar och ben - hmm det får nog bli något annat märke - den är inte gjord för min pojks kropp. POPs overall satt jättebra förra året.
  • star67

Ja fix är kort i kroppen och långa ben men kolla kappahl dem var stor i kroppen och korta ben.

• snoozen
    star67 skrev 2010-08-25 14:06:36 följande:

är den hära slut på nätet jag såg den inte ?? oj va snabb de tog slut
    Vad surt, jag hade också kikat efter den men inte fått "tummen ur" Typiskt!
    Ja, jag fick mail om när den kom in i webbutiken och den länken fungerar inte längre så vi var nog lite för sega..
  • klara07

Hur är Fix skidbyxa i storleken?
    Tänkte köpa rosa jacka och svarta byxor men dottern har en rosa period så det får väl bli rosa byxor också.

• Tessie tessie

Nu är jag lite lat och har inte läst tråden så långt tillbaka...har därför en fråga.

Jag har sett att det är flera som handlat på på nätet med både 25% och 30%. Gäller båda fortfarande?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11